Pregled bibliografske jedinice broj: 1100660
KOCKANJE MLADIH IZ PERSPEKTIVE STRUČNIH SURADNIKA U SREDNJIM ŠKOLAMA
KOCKANJE MLADIH IZ PERSPEKTIVE STRUČNIH SURADNIKA U SREDNJIM ŠKOLAMA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 2; 349-371 doi:https://.org/10.38003/sv.69.2.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1100660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOCKANJE MLADIH IZ PERSPEKTIVE STRUČNIH SURADNIKA U SREDNJIM ŠKOLAMA
(YOUTH GAMBLING FROM THE PERSPECTIVE OF HIGH-SCHOOL COUNSELLORS)
Autori
Mandić, Sabina ; Lamešić, Lucija ; Ricijaš, Neven
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 69
(2020), 2;
349-371
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
igre na sreću, kockanje, kompetencije, mladi, stručni suradnici
(games of chance, gambling, competencies, youths, high school counsellors)
Sažetak
Kockanje predstavlja relativno novi oblik rizičnog ponašanja na našim prostorima, a suvremena hrvatska i inozemna znanstvena istraživanja govore u prilog značajnoj prevalenciji problematičnog kockanja srednjoškolaca. Cilj ovog rada je istražiti percepciju kockanja mladih od strane stručnih suradnika u srednjim školama čiji je posao, između ostaloga, detekcija rizičnih ponašanja mladih te osiguravanje preventivnih i ranih intervencija. U istraživanju je sudjelovalo 120 stručnih suradnika iz 18 hrvatskih županija. Rezultati općenito pokazuju njihovo relativno rijetko susretanje s problemima kockanja kod mladih te podcjenjivanje prevalencije ovog rizičnog ponašanja, iako su ispitanici svjesni značajne pristupačnosti kockarskih proizvoda mladima. Istovremeno se stručni suradnici ne procjenjuju dovoljno kompetentnima za pružanje adekvatnih intervencija u ovom području te nisu u dovoljnoj mjeri upoznati s razvijenim edukacijama i intervencijama na našim prostorima. Rezultati su komentirani u kontekstu njihovog praktičnog značaja s ciljem osiguravanja nužnih profesionalnih znanja i vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Zagrebu-ERF-2017-6 - Kockanje mladih - percepcija stručnjaka pomagačkih profesija (Ricijaš, Neven, NadSve - Potpore Sveučilišta u Zagrebu) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- Hrčak