Pregled bibliografske jedinice broj: 110056
Zanimljivo je. Teško je ? Pomozite !
Zanimljivo je. Teško je ? Pomozite ! // Zbornik radova Šestog simpozija o nastavi fizike HFD / Buljubašić, Mladen, Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 147-150 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 110056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zanimljivo je. Teško je ? Pomozite !
(It is interesting. It is difficoult. Help!)
Autori
Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Švabić, Manda ; Peranić, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Šestog simpozija o nastavi fizike HFD
/ Buljubašić, Mladen, Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko filozofsko društvo, 2003, 147-150
Skup
Šesti simpozij o nastavi fizike HFD Istraživački i problemski usmjerena nastav fizike
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 23.04.2003. - 26.04.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike
(physics teaching)
Sažetak
Na Odsjeku za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci započeto je istraživanje o uspješnosti nastave fizike u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije u koje su izravno uključeni studenti nastavničkog smjera matematike i fizike. U prvoj fazi anonimnom anketom je obuhvaćeno 200 učenika sedmih i osmih razreda triju riječkih osnovnih škola te 644 učenika četiriju riječkih gimnazija. Unatoč pozitivnom stavu prema fizici kojeg izražava većina ispitanika, pomoć u savladavanju sadržaja izvan nastave traži visokih 86 % učenika osnovnih škola, dok instrukcije iz fizike uzima 33 % gimnazijalaca. Rezultati istraživanja potvrđuju pretpostavke o frustriranosti učenika opširnošću nastavnog programa. Kod osnovaca su istraženi psihološki aspekti uspješnosti nastave fizike, a kod gimnazijalaca učestalost i kvaliteta upotrebe udžbenika. Stupanj suradnje i oduševljenja učenika anketama ukazuje na potrebu sustavnih istraživanja kvalitete nastave fizike, a dobiveni pokazatelji upućuju na potrebu dodatnog educiranja nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika