Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1100538

ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM


Miletić, Josip
ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM // Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 69 (2020), 1; 261-276 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1100538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM
(THE ROLE OF MARKETING IN THE MANAGEMENT OF UPBRINGING AND EDUCATION INSTITUTION)

Autori
Miletić, Josip

Izvornik
Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 69 (2020), 1; 261-276

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
menadžment, odgoj, obrazovanje, škola
(management, upbringing, education, school)

Sažetak
U radu se problematizira uloga marketinga u upravljanju odgojno-obrazovnom ustanovom. Analiziraju se obilježja odgojno-obrazovne djelatnosti kao javnog dobra te marketinga kao poslovne filozofije i poslovne funkcije. Obrazlaže se kompatibilnost marketinga i obrazovanja kroz analizu specifičnosti tih dviju djelatnosti. Utvrđuju se problemi na koje uprava odgojno-obrazovne ustanove nailazi u svome radu, a koje se marketinškim pristupom može kvalitetno riješiti. Marketing odgojno-obrazovne ustanove ima sve veću ulogu i važnost jer je marketinški pristup osnova učinkovita djelovanja odgojno-obrazovnih ustanova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Josip Miletić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Josip
ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM // Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 69 (2020), 1; 261-276 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Miletić, J. (2020) ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM. Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 69 (1), 261-276.
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip}, year = {2020}, pages = {261-276}, keywords = {menad\v{z}ment, odgoj, obrazovanje, \v{s}kola}, journal = {\v{S}kolski vjesnik: \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {69}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM}, keyword = {menad\v{z}ment, odgoj, obrazovanje, \v{s}kola} }
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip}, year = {2020}, pages = {261-276}, keywords = {management, upbringing, education, school}, journal = {\v{S}kolski vjesnik: \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {69}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {THE ROLE OF MARKETING IN THE MANAGEMENT OF UPBRINGING AND EDUCATION INSTITUTION}, keyword = {management, upbringing, education, school} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics And Language behavior abstracts (Llba)
  • Library & Information Science Abstracts (Lisa )
  • MLA International Bibliography
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font