Pregled bibliografske jedinice broj: 1100538
ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM
ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM // Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 69 (2020), 1; 261-276 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1100538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM
(THE ROLE OF MARKETING IN THE MANAGEMENT OF UPBRINGING AND EDUCATION INSTITUTION)
Autori
Miletić, Josip
Izvornik
Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 69
(2020), 1;
261-276
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
menadžment, odgoj, obrazovanje, škola
(management, upbringing, education, school)
Sažetak
U radu se problematizira uloga marketinga u upravljanju odgojno-obrazovnom ustanovom. Analiziraju se obilježja odgojno-obrazovne djelatnosti kao javnog dobra te marketinga kao poslovne filozofije i poslovne funkcije. Obrazlaže se kompatibilnost marketinga i obrazovanja kroz analizu specifičnosti tih dviju djelatnosti. Utvrđuju se problemi na koje uprava odgojno-obrazovne ustanove nailazi u svome radu, a koje se marketinškim pristupom može kvalitetno riješiti. Marketing odgojno-obrazovne ustanove ima sve veću ulogu i važnost jer je marketinški pristup osnova učinkovita djelovanja odgojno-obrazovnih ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics And Language behavior abstracts (Llba)
- Library & Information Science Abstracts (Lisa )
- MLA International Bibliography
- Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske