Pregled bibliografske jedinice broj: 1100382
Tendencije i obilježje stupnja razvitka poslovnog turizma destinacije Opatija
Tendencije i obilježje stupnja razvitka poslovnog turizma destinacije Opatija // IX INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT / Kojić, Dejan (ur.).
Trebinje: University PIM, 2020. str. 277-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1100382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tendencije i obilježje stupnja razvitka poslovnog
turizma destinacije Opatija
(Tendencies and characteristics of the level of development of
business tourism in destination Opatija)
Autori
Rudančić, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
IX INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT
/ Kojić, Dejan - Trebinje : University PIM, 2020, 277-287
Skup
9th International conference on social and technological development = 9. međunarodna konferencija o društvenom i tehnološkom razvoju
Mjesto i datum
Trebinje, Bosna i Hercegovina, 09.10.2020. - 10.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poslovni turizam, poslovno-kongresna ponuda i potražnja, unapređenje turističke destinacije, grad Opatija
(business tourism, business-congress offer and demand, destination improvement, the city of Opatija)
Sažetak
Poslovni turizam privukao je veliku pažnju u cijelom svijetu te se sa sigurnošću smatra jednim od novih i neprocjenjivo važnih segmenata u velikoj obitelji turizma. Ovaj specifični oblik turizma je, uz manje oscilacije, stalno rastući segment turističke ponude i potražnje te je u stalnom procesu inovacije, kreativnih pomaka, ali i rasta ponude novih destinacija i novih kapaciteta. Istraživanja iz područja poslovnog turizma u Republici Hrvatskoj pa tako i u gradu Opatiji nemaju značajniji presedan. Stoga se ovim istraživanjem, kao ciljem u ovome radu, htjelo osvijetliti problematiku poslovnog turizma na području grada Opatije, te istražiti i analizirati tendencije njenog dosadašnjeg razvoja. Ishodišna točka rada je hipoteza: „Potražnja za poslovnim turizmom postoji gotovo cijele godine, ali je najizraženija u predsezoni i posezoni, stoga ga čini ključnim čimbenikom produljenja turističkog poslovanja destinacije.“ Ovim istraživanjem se omogućilo spoznavanje prednosti i nedostataka poslovno-kongresne ponude, te se generalizacijom podataka dobila slika o poslovnom turizmu grada Opatije. Istraživanje je provedeno u gradu Opatiji na namjerno odabranom uzorku te više međunarodnih konferencija u 2019.godini. Za analizu i prikaz rezultata ankete koristili su se odgovarajući statistički programi IBM SPSS Statistics 22.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija