Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1100055

Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama


Manojlović, Jelena; Fudurić, Morana
Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 35-50 doi:10.22598/zefzg.2020.2.35 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1100055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama
(Relationship between product orientation and customer orientation, perceived product innovation for the customer and company performance in creative and cultural industries)

Autori
Manojlović, Jelena ; Fudurić, Morana

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 18 (2020), 2; 35-50

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
strateška orijentacija ; orijentacija na proizvod ; orijentacija na kupca ; kreativne i kulturne industrije ; inovativnost proizvoda ; ...
(strategic orientation ; product orientation ; customer orientation ; creative and cultural industries ; product inovativeness ; company performance)

Sažetak
Kreativne i kulturne industrije (KKI) promoviraju se kao važna komponenta „novih gospodarstava“ koja će potaknuti budući gospodarski rast, što se prema hrvatskim podacima o BDP-u periodu od 2009. do 2013. i potvrdilo. One su jedine koje su imale rast BDP-a za vrijeme krize. Ovaj rad se bavi proučavanjem povezanosti strateške orijentacije na proizvod i na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca te percipiranom uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama u Republici Hrvatskoj. Provedeno je kvantitativno istraživanje na namjernom prigodnom uzorku zaposlenika poduzeća koja djeluju u sklopu KKI. U istraživanju su se koristile postojeće skale, dok je instrument istraživanja bio visoko strukturirani anketni upitnik distribuiran elektroničkim putem. Rezultati istraživanja su pokazali da inovativnost proizvoda za kupca i orijentacija na kupca imaju statistički značajna pozitivna utjecaj na percipiranu uspješnost poduzeća u KKI.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Morana Fudurić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Manojlović, Jelena; Fudurić, Morana
Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 35-50 doi:10.22598/zefzg.2020.2.35 (recenziran, članak, znanstveni)
Manojlović, J. & Fudurić, M. (2020) Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2), 35-50 doi:10.22598/zefzg.2020.2.35.
@article{article, author = {Manojlovi\'{c}, Jelena and Fuduri\'{c}, Morana}, year = {2020}, pages = {35-50}, DOI = {10.22598/zefzg.2020.2.35}, keywords = {strate\v{s}ka orijentacija, orijentacija na proizvod, orijentacija na kupca, kreativne i kulturne industrije, inovativnost proizvoda, ...}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2020.2.35}, volume = {18}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspje\v{s}nosti poduze\'{c}a u kreativnim i kulturnim industrijama}, keyword = {strate\v{s}ka orijentacija, orijentacija na proizvod, orijentacija na kupca, kreativne i kulturne industrije, inovativnost proizvoda, ...} }
@article{article, author = {Manojlovi\'{c}, Jelena and Fuduri\'{c}, Morana}, year = {2020}, pages = {35-50}, DOI = {10.22598/zefzg.2020.2.35}, keywords = {strategic orientation, product orientation, customer orientation, creative and cultural industries, product inovativeness, company performance}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2020.2.35}, volume = {18}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Relationship between product orientation and customer orientation, perceived product innovation for the customer and company performance in creative and cultural industries}, keyword = {strategic orientation, product orientation, customer orientation, creative and cultural industries, product inovativeness, company performance} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font