Pregled bibliografske jedinice broj: 1100055
Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama
Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 35-50 doi:10.22598/zefzg.2020.2.35 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1100055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije
na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za
kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i
kulturnim industrijama
(Relationship between product orientation and
customer orientation, perceived product innovation
for the customer and company performance in creative
and cultural industries)
Autori
Manojlović, Jelena ; Fudurić, Morana
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 18
(2020), 2;
35-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strateška orijentacija ; orijentacija na proizvod ; orijentacija na kupca ; kreativne i kulturne industrije ; inovativnost proizvoda ; ...
(strategic orientation ; product orientation ; customer orientation ; creative and cultural industries ; product inovativeness ; company performance)
Sažetak
Kreativne i kulturne industrije (KKI) promoviraju se kao važna komponenta „novih gospodarstava“ koja će potaknuti budući gospodarski rast, što se prema hrvatskim podacima o BDP-u periodu od 2009. do 2013. i potvrdilo. One su jedine koje su imale rast BDP-a za vrijeme krize. Ovaj rad se bavi proučavanjem povezanosti strateške orijentacije na proizvod i na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca te percipiranom uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama u Republici Hrvatskoj. Provedeno je kvantitativno istraživanje na namjernom prigodnom uzorku zaposlenika poduzeća koja djeluju u sklopu KKI. U istraživanju su se koristile postojeće skale, dok je instrument istraživanja bio visoko strukturirani anketni upitnik distribuiran elektroničkim putem. Rezultati istraživanja su pokazali da inovativnost proizvoda za kupca i orijentacija na kupca imaju statistički značajna pozitivna utjecaj na percipiranu uspješnost poduzeća u KKI.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit