Pregled bibliografske jedinice broj: 1099741
Korištenje poslovnih simulacijskih igara u obrazovnom procesu iz područja ekonomije u Republici Hrvatskoj (2009. Vs. 2020.)
Korištenje poslovnih simulacijskih igara u obrazovnom procesu iz područja ekonomije u Republici Hrvatskoj (2009. Vs. 2020.) // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 77-95 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1099741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje poslovnih simulacijskih igara u
obrazovnom procesu iz područja ekonomije u
Republici Hrvatskoj (2009. Vs. 2020.)
(Using Simulation Games in the Educational
Process in the Field of Economics in the
Republic of Croatia (2009 vs 2020))
Autori
Zoroja, Jovana
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 18
(2020), 2;
77-95
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
simulacijske igre ; obrazovanje ; Republika Hrvatska
(simulation games ; education ; Croatia)
Sažetak
Intenzivan razvoj i korištenje informacijsko- komunikacijskih tehnologija pozitivno utječe na povećanu primjenu različitih programa i alata u obrazovnom procesu. Simulacijske igre predstavljaju inovativan i fleksibilan pristup učenju, jer kreiraju poslovno okruženje koje sudionicima omogućuje učenje kroz iskustvo. Aktivno sudjelovanje u simulacijskim igrama osigurava sudionicima bolje razumijevanje teorijskog znanja te njegovu primjenu u različitim poslovnim situacijama. Ciljevi rada su dvostruki. Prvi cilj rada je predstaviti dobivene rezultate o primjeni simulacijski igara u nastavnom procesu na ekonomskim fakultetima u Republici Hrvatskoj u 2020. godini. Drugi cilj rada je usporediti dobivene rezultate o primjeni simulacijskih igara u 2020. godini s rezultatima iz 2009. godine. Namjera rada je utvrditi sličnosti i razlike stavova ispitanika o primjeni simulacijskih igara u nastavnom procesu u 2009. godini s rezultatima iz 2020. godine. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika u kojem su sudjelovala 124 ispitanika koja su zaposlena na ekonomskim fakultetima u Republici Hrvatskoj. Dobiveni rezultati iz 2009. i 2020. godine uspoređeni su primjenom hi-kvadrat i t-testa. Ispitanici se slažu kako simulacijske igre doprinose zadovoljstvu studenata te kako pridonose kvaliteti obrazovnog procesa. Rezultati ponovljenog istraživanja u 2020. godini ne ukazuju na postojanje velikih razlika u primjeni simulacijskih igara u obrazovnom procesu. Nedovoljna primjena simulacijskih igara u nastavi je i dalje prisutna, unatoč prednostima primjene simulacijskih igara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit