Pregled bibliografske jedinice broj: 1099731
Matematički udžbenik – kakva je to knjiga?
Matematički udžbenik – kakva je to knjiga? // Matematika i škola, 106 (2020), 3-7 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1099731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematički udžbenik – kakva je to knjiga?
(What is a mathematics textbook?)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 106
(2020);
3-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
udžbenik, nastava matematike, karakteristike udžbenika
(textbook, mathematics education, textbook features)
Sažetak
Udžbenici su važni resursi za učenje i poučavanje mnogih predmeta pa tako, tradicionalno, i matematike. Oni igraju veliku ulogu u Matematici kao školskom predmetu diljem svijeta. Ispitivanja su pokazala da udžbenički sadržaj i struktura uvelike utječu na odluke nastavnika o tome što će učenik raditi na satu ili kod kuće. Također, udžbenik utječe i na kreiranje slike učenika o određenom nastavnom predmetu. Primjerice, izgled, struktura i sadržaj matematičkog udžbenika utječe na učeničke predodžbe što je za njega matematika te kakvu će sliku i stavove steći o matematici. Osim toga, udžbenici bi trebali nastavniku pružiti podršku u radu tijekom pripreme za nastavni sat. Zbog tako važne uloge udžbenika, možemo se s pravom zapitati: kakva je to knjiga?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti