Pregled bibliografske jedinice broj: 1099383
Mobilno oglašavanje - Istraživanje
Mobilno oglašavanje - Istraživanje // Ja Trgovac, Prosinac - siječanj (2020), 98; 66-69 (nije recenziran, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 1099383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobilno oglašavanje - Istraživanje
(Mobile advertising - Research)
Autori
Anić Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher Nicoletta
Izvornik
Ja Trgovac (1847-9987) Prosinac - siječanj
(2020), 98;
66-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
Mobilno oglašavanje ; mobilna trgovina ; Anketa
(Mobile advertising ; Mobile shopping ; Questionnaire)
Sažetak
Ovaj stručni rad prikazuje rezultate anketnog istraživanja u Hrvatskoj, koje je provedeno u sklopu Tvoj Grant@EIZ projekta u 2020. godini. Nakon uvodnog dijela o značenju mobilne trgovine i prikaza anketnog istraživanja, navode se rezultati istraživanja vezani uz kupnje putem mobilnih uređaja, učinak mobilnog oglašavanja, važnosti mobilnih web stranica. Rad završava preporukama za menadžment. Podaci prikupljeni od agencije za istraživanje tržišta (n=300) analizirani su raznim statitičkim metodama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Split