Pregled bibliografske jedinice broj: 1099377
Procjena stavova ravnatelja i učitelja redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji
Procjena stavova ravnatelja i učitelja redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji // Čovjek i govor - 50 godina SUVAG-a: knjiga sažetaka / Dulčić, Adinda (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2011. str. 134-135 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1099377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena stavova ravnatelja i učitelja redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji
(Attitudes of principal and teachers in regular elementary schools towards educational integration)
Autori
Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Paprika, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Čovjek i govor - 50 godina SUVAG-a: knjiga sažetaka
/ Dulčić, Adinda - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2011, 134-135
ISBN
978-953-95195-6-6
Skup
7. međunarodni simpozij verbotonalnog sistema
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.05.2011. - 21.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
stavovi ; redovna škola ; odgojno-obrazovna integracija
(attitudes ; regular elementary school ; educational integration)
Sažetak
Pozitivni stavovi učitelja i ravnatelja prema integraciji su bitna pretpostavka uspješnosti školovanja djeteta s teškoćom. Svrha ovog istraživanja bila je ispitati i utvrditi stavove ravnatelja i učitelja redovnih osnovnih škola Republike Hrvatske, koje polaze učenici s teškoćama. Uzorak ispitanika čini 108 ravnatelja i 264 učitelja. Ispitivanje ravnatelja i učitelja bilo je anonimno i provedeno pomoću Upitnika za ispitivanje stavova ravnateklja i Upitnika za ispitivanje stavova učitelja koji su izrađeni posebno za ovu svrhu. Upitnici su sastavljeni na temelju teoretskih pretpostavki o dinamici i interakcijama na relacijama ravnatelj-učitelj, učitelj-učenik. Podaci su obrađeni programom SPSS za Windows-e, verzija 13. Postupcima deskriptivne statistike obradili smo frekvencije, odgovora na varijablama za ukupan uzorak. Ovim radom željeli smo utvrditi stavove učitelja i ravnatelja redovnih osnovnih škola, gradskih i ruralnih sredina, prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG
Profili:
Adinda Dulčić
(autor)
Marina Paprika
(autor)
Koraljka Bakota
(autor)
Katarina Pavičić Dokoza
(autor)