Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1099344

Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama


Balija Mećar, Maja; Dulčić, Adinda; Pavičić Dokoza, Katarina
Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama // Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 122-123 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1099344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama
(The role of gender and number in understanding related sentences in children with special language difficulties)

Autori
Balija Mećar, Maja ; Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka / Cepanec, Maja - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2015, 122-123

ISBN
978-953-55555-1-3

Skup
5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
rod ; broj ; odnosne rečenice ; djeca ; jezične teškoće
(gender ; number ; relevant sentences ; children ; language difficulties)

Sažetak
Ovim se istraživanjem nastojalo utvrditi olakšavaju li razlike u rodu i broju imenica razumijevanje subjektnih i objektnih odnosnih rečenica u ciljnoj skupini djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), u dobi od 6 do 11 godina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Balija Mećar, Maja; Dulčić, Adinda; Pavičić Dokoza, Katarina
Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama // Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 122-123 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Balija Mećar, M., Dulčić, A. & Pavičić Dokoza, K. (2015) Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama. U: Cepanec, M. (ur.)Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Balija Me\'{c}ar, Maja and Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, editor = {Cepanec, M.}, year = {2015}, pages = {122-123}, keywords = {rod, broj, odnosne re\v{c}enice, djeca, jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e}, isbn = {978-953-55555-1-3}, title = {Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih re\v{c}enica kod djece s posebnim jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {rod, broj, odnosne re\v{c}enice, djeca, jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e}, publisher = {Hrvatsko logopedsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Balija Me\'{c}ar, Maja and Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, editor = {Cepanec, M.}, year = {2015}, pages = {122-123}, keywords = {gender, number, relevant sentences, children, language difficulties}, isbn = {978-953-55555-1-3}, title = {The role of gender and number in understanding related sentences in children with special language difficulties}, keyword = {gender, number, relevant sentences, children, language difficulties}, publisher = {Hrvatsko logopedsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font