Pregled bibliografske jedinice broj: 1099344
Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama
Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama // Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 122-123 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1099344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama
(The role of gender and number in understanding related sentences in children with special language difficulties)
Autori
Balija Mećar, Maja ; Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka
/ Cepanec, Maja - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2015, 122-123
ISBN
978-953-55555-1-3
Skup
5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rod ; broj ; odnosne rečenice ; djeca ; jezične teškoće
(gender ; number ; relevant sentences ; children ; language difficulties)
Sažetak
Ovim se istraživanjem nastojalo utvrditi olakšavaju li razlike u rodu i broju imenica razumijevanje subjektnih i objektnih odnosnih rečenica u ciljnoj skupini djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), u dobi od 6 do 11 godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG