Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1099247

Preschool Teachers' Opinions on the Methodology of Teaching Activities for Developing Pre-Reading and Pre-Writing Skills


Budinski, Vesna; Lujić, Iva
Preschool Teachers' Opinions on the Methodology of Teaching Activities for Developing Pre-Reading and Pre-Writing Skills // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.2; 131-170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1099247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Preschool Teachers' Opinions on the Methodology of Teaching Activities for Developing Pre-Reading and Pre-Writing Skills

Autori
Budinski, Vesna ; Lujić, Iva

Izvornik
Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 20 (2018), Sp.Ed.2; 131-170

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
child ; development of pre-reading and pre-writing skills ; teaching methodology ; preschool teacher.

Sažetak
Razvoj predvještina čitanja i pisanja počinje u najranijoj dobi. Kako bi dijete napredovalo tijekom formalnoga obrazovanja, u predškolskom se razdoblju trebaju stvoriti preduvjeti za uredan jezični razvoj. U teorijskom okviru ovoga rada definiramo temeljne jezične predvještine i određujemo moguće metodičke postupke odgojitelja. U te se postupke ubrajaju svi oblici aktivnosti, komunikacije i ponašanja odgojitelja i djece, partnerstvo s roditeljima, motiviranost s ciljem dosezanja definiranih kurikulskih ishoda. U istraživačkom dijelu prikazujemo kvalitativno istraživanje provedeno metodom intervjua. Ispitanice su bile odgojiteljice iz dviju predškolskih ustanova u Zagrebu (N=6). Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u metodičke postupke odgojitelja koji pridonose razvoju jezičnih predvještina čitanja i pisanja. Odgovori ispitanica analizirani su i kategorizirani prema postavljenim istraživačkim pitanjima. Rezultati istraživanja upućuju na to da odgojiteljevi metodički postupci pridonose razvoju predvještina čitanja i pisanja. Iznimno je važno uvažavati individualne karakteristike svakoga djeteta te utjecati na njegov jezični razvoj.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Budinski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Budinski, Vesna; Lujić, Iva
Preschool Teachers' Opinions on the Methodology of Teaching Activities for Developing Pre-Reading and Pre-Writing Skills // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.2; 131-170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Budinski, V. & Lujić, I. (2018) Preschool Teachers' Opinions on the Methodology of Teaching Activities for Developing Pre-Reading and Pre-Writing Skills. Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (Sp.Ed.2), 131-170.
@article{article, author = {Budinski, Vesna and Luji\'{c}, Iva}, year = {2018}, pages = {131-170}, keywords = {child, development of pre-reading and pre-writing skills, teaching methodology, preschool teacher.}, journal = {Croatian Journal of Education : Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {20}, number = {Sp.Ed.2}, issn = {1848-5189}, title = {Preschool Teachers' Opinions on the Methodology of Teaching Activities for Developing Pre-Reading and Pre-Writing Skills}, keyword = {child, development of pre-reading and pre-writing skills, teaching methodology, preschool teacher.} }
@article{article, author = {Budinski, Vesna and Luji\'{c}, Iva}, year = {2018}, pages = {131-170}, keywords = {child, development of pre-reading and pre-writing skills, teaching methodology, preschool teacher.}, journal = {Croatian Journal of Education : Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {20}, number = {Sp.Ed.2}, issn = {1848-5189}, title = {Preschool Teachers' Opinions on the Methodology of Teaching Activities for Developing Pre-Reading and Pre-Writing Skills}, keyword = {child, development of pre-reading and pre-writing skills, teaching methodology, preschool teacher.} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font