Pregled bibliografske jedinice broj: 1098901
Planiranje i učinci marketinškog komuniciranja u bankarskom sustavu
Planiranje i učinci marketinškog komuniciranja u bankarskom sustavu // 3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012. str. 0763-0767 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1098901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje i učinci marketinškog komuniciranja u
bankarskom sustavu
(Planning and effects of Marketing Communications in
the Banking System)
Autori
Potkonjak Šuljić, Milica ; Nikolić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on Regional Development
/ Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012, 0763-0767
Skup
3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on Regional Development
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 05.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Bankarski sustav ; promocije ; marketinško komuniciranje ; bankarski servisi
(Banking system ; promotions ; marketing communications ; banking services)
Sažetak
Specifičnost hrvatskog gospodarstva uvjetovala je načine prilagodbe tržišnom poslovanju i osnovnu pretpostavku rekonstrukcije gospodarskih odnosa u skladu s političkim odnosima-privatizaciju individualnog tipa kapitalizma. Bez obzira koju strategiju rekonstruiranja bankarstva odabrali, njezin konačni cilj mora biti usmjeren na povrat povjerenja u banke. Strategije usmjerene prema zadovoljenju potreba klijenta i zadržavanju konkurentske prednosti na tržištu, sve više primjenjuju nove tehnološke inovacije, različite elektroničke usluge, novo organizacijsko, tehnološko i kadrovsko restrukturiranje i promjenu kanala distribucije usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija