Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1098270

Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi


Gotovac, Branka
Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi // Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova
Novi Sad: Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija, 2011. str. 15-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1098270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi
(The analysis of the graph of a function without the use of mathematical terms-the example of cooperative learning at university education)

Autori
Gotovac, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova / - Novi Sad : Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija, 2011, 15-24

ISBN
978-86-84367-58-9

Skup
Druga međunarodna konferencija gimnazija 3K

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 04.11.2011. - 05.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pojam funkcije ; graf funkcije ; nastava matematike ; suradničko učenje
(the concept of function ; the graph of function ; mathematics lesson, cooperative learning)

Sažetak
Funkcija je temeljni matematički pojam, a jedan od načina zadavanja funkcije je pomoću grafa. Tijekom višegodišnjeg rada sa studentima uočene su poteškoće studenata s prepoznavanjem, pogotovo s tumačenjem karakterističnih svojstava i karakterističnih točaka jednostavnih grafova (npr. monotonost i ekstremi) iako bi time trebali vladati po završetku srednje škole. U radu je opisan sat seminara iz kolegija Matematika 1 održanog krajem listopada akademske 2010./2011. godine sa studentima prve godine preddiplomskog studija Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu. Konstruirani su nastavni materijali za rad u grupama. Studenti su analizirali grafove funkcija koji opisuju stvarne životne situacije (teme). U zadacima nisu korišteni matematički nazivi (matematička terminologija) za elemente koji su ispitivani. Materijali obuhvaćaju četiri teme. Za ilustraciju priložena je jedna. U daljnjem radu je primijećeno da su nastavni materijali studentima bili korisni. Suradničko učenje je dobro prihvaćeno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kemijsko-tehnološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Branka Gotovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gotovac, Branka
Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi // Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova
Novi Sad: Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija, 2011. str. 15-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gotovac, B. (2011) Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi. U: Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova.
@article{article, author = {Gotovac, Branka}, year = {2011}, pages = {15-24}, keywords = {pojam funkcije, graf funkcije, nastava matematike, suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, isbn = {978-86-84367-58-9}, title = {Analiza grafa funkcije bez uporabe matemati\v{c}kog nazivlja-primjer suradni\v{c}kog u\v{c}enja u sveu\v{c}ili\v{s}noj nastavi}, keyword = {pojam funkcije, graf funkcije, nastava matematike, suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, publisher = {Pedago\v{s}ko dru\v{s}tvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {Gotovac, Branka}, year = {2011}, pages = {15-24}, keywords = {the concept of function, the graph of function, mathematics lesson, cooperative learning}, isbn = {978-86-84367-58-9}, title = {The analysis of the graph of a function without the use of mathematical terms-the example of cooperative learning at university education}, keyword = {the concept of function, the graph of function, mathematics lesson, cooperative learning}, publisher = {Pedago\v{s}ko dru\v{s}tvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font