Pregled bibliografske jedinice broj: 1098270
Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi
Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi // Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova
Novi Sad: Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija, 2011. str. 15-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1098270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza grafa funkcije bez uporabe matematičkog nazivlja-primjer suradničkog učenja u sveučilišnoj nastavi
(The analysis of the graph of a function without the use of mathematical terms-the example of cooperative learning at university education)
Autori
Gotovac, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova
/ - Novi Sad : Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija, 2011, 15-24
ISBN
978-86-84367-58-9
Skup
Druga međunarodna konferencija gimnazija 3K
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 04.11.2011. - 05.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pojam funkcije ; graf funkcije ; nastava matematike ; suradničko učenje
(the concept of function ; the graph of function ; mathematics lesson, cooperative learning)
Sažetak
Funkcija je temeljni matematički pojam, a jedan od načina zadavanja funkcije je pomoću grafa. Tijekom višegodišnjeg rada sa studentima uočene su poteškoće studenata s prepoznavanjem, pogotovo s tumačenjem karakterističnih svojstava i karakterističnih točaka jednostavnih grafova (npr. monotonost i ekstremi) iako bi time trebali vladati po završetku srednje škole. U radu je opisan sat seminara iz kolegija Matematika 1 održanog krajem listopada akademske 2010./2011. godine sa studentima prve godine preddiplomskog studija Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu. Konstruirani su nastavni materijali za rad u grupama. Studenti su analizirali grafove funkcija koji opisuju stvarne životne situacije (teme). U zadacima nisu korišteni matematički nazivi (matematička terminologija) za elemente koji su ispitivani. Materijali obuhvaćaju četiri teme. Za ilustraciju priložena je jedna. U daljnjem radu je primijećeno da su nastavni materijali studentima bili korisni. Suradničko učenje je dobro prihvaćeno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika