Pregled bibliografske jedinice broj: 1098213
Osiguravanje kvalitete znanstvene djelatnosti u Hrvatskoj - analiza metodologija vrednovanja
Osiguravanje kvalitete znanstvene djelatnosti u Hrvatskoj - analiza metodologija vrednovanja, 2020. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 1098213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osiguravanje kvalitete znanstvene djelatnosti u
Hrvatskoj - analiza metodologija vrednovanja
(Quality assurance in research in Croatia -
analysis of external evaluation tools)
Autori
Havranek, Jasmina urednik ; Petrušić, Irena
Izvornik
Osiguravanje kvalitete znanstvene djelatnosti u Hrvatskoj - analiza metodologija vrednovanja
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2020
Ključne riječi
znanstvena djelatnost, osiguravanje kvalitete, vanjsko vrednovanje
(research, quality assurance, external evaluation)
Sažetak
Analiza nastoji doprinijeti raspravi o osiguravanju kvalitete znanstvene djelatnosti kroz analizu pokazatelja koji se koriste u postupcima vanjskog vrednovanja znanstvenih organizacija, s posebnim osvrtom na interno osiguravanje kvalitete na institucijama. S obzirom na to da vrednovanja kvalitete u području znanstvene djelatnosti nisu u većini sustava povezana s vrednovanjima kvalitete u visokom obrazovanju, osim u nekoliko elemenata koji su nužni za funkciju visokoškolskih ustanova poput znanstvene produktivnosti nastavnika, analiza donosi specifičnosti vrednovanja te praćenja kvalitete ove djelatnosti. U konačnici, cilj je znanstvenim organizacijama pomoći u izgradnji unutarnjeg sustava osiguravanja kvalitete, odnosno u izradi internih mehanizama koji bi doveli do bolje kvalitete i prepoznatljivosti institucija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)