Pregled bibliografske jedinice broj: 1096944
Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu
Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020 (prirucnik)
CROSBI ID: 1096944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških
vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu
(Co-construction of knowledge and acquisition of
pedagogical skills in distance learning)
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2020
Stranica
158
ISBN
978-953-352-052-0
Ključne riječi
nastava na daljinu ; sukonstrukcija znanja ; pedagoške vještine ; visokoškolska nastava
(co-construction of knowledge ; distance learning ; higher education ; pedagogical skills)
Sažetak
Ovaj sveučilišni priručnik rezultat je provedbe asinkrone nastave na daljinu tijekom ljetnog semestra akademske godine 2019./20. u uvjetima pandemije COVID -19, a u okviru predmeta Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Predmet je obvezni na diplomskoj razini studija pedagogije Filozofskog fakulteta u Splitu. Iznenadni i novi uvjeti rada od svih aktera nastavnog procesa zahtijevali su brzu prilagodbu i uspješno koordinirani timski rad kako bi se ostvarili očekivani ishodi. Nastavne metode modificirane su kako bi omogućile stjecanje generičkih vještina studenata u uvjetima asinkrone nastave na daljinu. Tijekom održavanja nastave fokus je bio na kontinuiranoj (samo)procjeni (nastavnika i studenata) te suradnoj procjeni provedbe nastavnog procesa kako bi se po načelima akcijske metodologije mogle promptno uvoditi promjene te iste pratiti i evaluirati. Rezultati provedbe ovakve nastave su izuzetno visoko procijenjene dimenzije: kreativnost, kritičko mišljenje, komunikacija, odgovornost, međusobni odnosi. Konačan zaključak studenata i nastavnika jest da iako izravan kontakt i učionička nastava nemaju alternativu, ipak su studenti u izvanrednim okolnostima imali osjećaj studiranja (dubinsko učenje i sukonstrukcija znanja), a ne „školanje“ (učenje radi ocjene). U istraživanju korištena je kvalitativna i kvantitativna metodologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Priručnik je rezultat zajedničkog rada autorice i
studenata prve godine diplomskog studija
pedagogije na Filozofskom fakultetu u Splitu.