Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1096944

Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu


Ljubetić, Maja
Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020 (prirucnik)


CROSBI ID: 1096944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu
(Co-construction of knowledge and acquisition of pedagogical skills in distance learning)

Autori
Ljubetić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2020

Stranica
158

ISBN
978-953-352-052-0

Ključne riječi
nastava na daljinu ; sukonstrukcija znanja ; pedagoške vještine ; visokoškolska nastava
(co-construction of knowledge ; distance learning ; higher education ; pedagogical skills)

Sažetak
Ovaj sveučilišni priručnik rezultat je provedbe asinkrone nastave na daljinu tijekom ljetnog semestra akademske godine 2019./20. u uvjetima pandemije COVID -19, a u okviru predmeta Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Predmet je obvezni na diplomskoj razini studija pedagogije Filozofskog fakulteta u Splitu. Iznenadni i novi uvjeti rada od svih aktera nastavnog procesa zahtijevali su brzu prilagodbu i uspješno koordinirani timski rad kako bi se ostvarili očekivani ishodi. Nastavne metode modificirane su kako bi omogućile stjecanje generičkih vještina studenata u uvjetima asinkrone nastave na daljinu. Tijekom održavanja nastave fokus je bio na kontinuiranoj (samo)procjeni (nastavnika i studenata) te suradnoj procjeni provedbe nastavnog procesa kako bi se po načelima akcijske metodologije mogle promptno uvoditi promjene te iste pratiti i evaluirati. Rezultati provedbe ovakve nastave su izuzetno visoko procijenjene dimenzije: kreativnost, kritičko mišljenje, komunikacija, odgovornost, međusobni odnosi. Konačan zaključak studenata i nastavnika jest da iako izravan kontakt i učionička nastava nemaju alternativu, ipak su studenti u izvanrednim okolnostima imali osjećaj studiranja (dubinsko učenje i sukonstrukcija znanja), a ne „školanje“ (učenje radi ocjene). U istraživanju korištena je kvalitativna i kvantitativna metodologija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Priručnik je rezultat zajedničkog rada autorice i
studenata prve godine diplomskog studija
pedagogije na Filozofskom fakultetu u Splitu.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubetić, Maja
Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020 (prirucnik)
Ljubetić, M. (2020) Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu. Split, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu.
@book{book, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2020}, pages = {158}, keywords = {nastava na daljinu, sukonstrukcija znanja, pedago\v{s}ke vje\v{s}tine, visoko\v{s}kolska nastava}, isbn = {978-953-352-052-0}, title = {Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedago\v{s}kih vje\v{s}tina u visoko\v{s}kolskoj nastavi na daljinu}, keyword = {nastava na daljinu, sukonstrukcija znanja, pedago\v{s}ke vje\v{s}tine, visoko\v{s}kolska nastava}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@book{book, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2020}, pages = {158}, keywords = {co-construction of knowledge, distance learning, higher education, pedagogical skills}, isbn = {978-953-352-052-0}, title = {Co-construction of knowledge and acquisition of pedagogical skills in distance learning}, keyword = {co-construction of knowledge, distance learning, higher education, pedagogical skills}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font