Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1096599

Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj


Aleksijević, Agneza
Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 1096599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj
(MODEL OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION IN THE FUNCTION OF HEALTH PROMOTION AN DISEASE PREVENTION IN THE REPUBLIC OF CROATIA)

Autori
Aleksijević, Agneza

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
30.10

Godina
2017

Stranica
236

Mentor
Medić, Mane

Ključne riječi
Integrirana marketinška komunikacija, zdravstvo, prevencija bolesti, marketing, informacijsko-komunikacijske tehnologije
(Integrated Marketing Communication, Health Care, Disease Prevention, Marketing, Information and Communication Technology)

Sažetak
Zahvaljujući intenzivnom razvitku znanosti u posljednjih se tridesetak godina događa ogroman i brz napredak u sferi medicinskog djelovanja vezano za promociju zdravlja stanovništva, te uspješnosti liječenja bolesti. Pomaci su toliko brzi i značajni da permanentno produciraju rast očekivanja stanovništva u pogledu sve uspješnijeg, kvalitetnijeg i sveobuhvatnijeg djelovanja zdravstvenog sustava. Iako zdravstveni sustavi danas imaju moć uspješne prevencije i liječenja mnogih bolesti često se zbog loše komunikacije s korisnicima usluga zdravstvenog sustava javlja tzv. informacijski jaz, odnosno manjak informacija o mogućnostima koje zdravstveni sustav stvarno ima i koje je u stanju pružiti njegovim korisnicima. Informacijski jaz je u pravilu rezultat lošeg djelovanja marketinga zdravstvenog sustava, posebice promocijskog dijela, a time i integralne marketinške komunikacije kao njegove sastavnice. S problemom informacijskog jaza nosi se i zdravstveni sustav u Republici Hrvatskoj. Naime, u Republici Hrvatskoj korisnici zdravstveni sustav značajno lošije percipiraju no što je njegovo realno stanje. Ako se primjerice u obzir uzmu prava pacijenata, cijena koštanja zdravstvene usluge, kvaliteta zdravstvene usluge, te se ovi parametri usporede s komparativnim zdravstvenim sustavima u zemljama koje su na razini gospodarskog razvitka na kojem se nalazi Republika Hrvatska, vidi se kao stanje zdravstvenog sustava u Republici Hrvatskoj uopće nije tako loše. Prema tome, kvalitetnija bi komunikacija zdravstvenog sustava s njegovim korisnicima dovela, ne samo do poboljšanja percepcije stanja zdravstvenog sustava Republike Hrvatske, već bi kvalitetnija komunikacija inducirala efikasnije i kvalitetnije iskorištavanje potencijala zdravstvenog sustava Republike Hrvatske. Kako bi se sagledala mogućnost poboljšanja komunikacije zdravstvenog sustava s njegovim korisnicima načinjeno je istraživanje i definiran je model integrirane marketinške komunikacije (IMK) koji se oslanja na suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije, a koji omogućava unapređenje zdravstvene zaštite, zdravlja pacijenata i koji može osigurati prevenciju bolesti. Uz fokus na korištenje društvenih mreža, e-mail komunikaciju s korisnicima te upotrebu pozivnih centara i Web portala kao centara informiranja i znanja, model predviđa i proaktivno djelovanje zdravstvenog sustava Republike Hrvatske u vidu aktivnijeg uključivanja zdravstvenog sustava u aktivnosti vezane uz povećanje zdravstvene pismenosti stanovništva kroz edukacije i neposrednu individualiziranu i personaliziranu komunikaciju zdravstvenog sustava s svakim pojedinačnim korisnikom sustava. Za realizaciju samog modela, uz dodatna istraživanja, potrebno je posebnu pozornost posvetiti vođenju brige o svakom korisniku sustava kroz upotrebu zdravstvenog programskog sustava za upravljanje odnosima s korisnicima sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mane Medić (mentor)

Avatar Url Agneza Aleksijević (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Aleksijević, Agneza
Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Aleksijević, A. (2017) 'Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Aleksijevi\'{c}, Agneza}, year = {2017}, pages = {236}, keywords = {Integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, zdravstvo, prevencija bolesti, marketing, informacijsko-komunikacijske tehnologije}, title = {Model integrirane marketin\v{s}ke komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, zdravstvo, prevencija bolesti, marketing, informacijsko-komunikacijske tehnologije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Aleksijevi\'{c}, Agneza}, year = {2017}, pages = {236}, keywords = {Integrated Marketing Communication, Health Care, Disease Prevention, Marketing, Information and Communication Technology}, title = {MODEL OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION IN THE FUNCTION OF HEALTH PROMOTION AN DISEASE PREVENTION IN THE REPUBLIC OF CROATIA}, keyword = {Integrated Marketing Communication, Health Care, Disease Prevention, Marketing, Information and Communication Technology}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font