Pregled bibliografske jedinice broj: 1096542
Metodologija istraživanja prijelaza iz srednjeg u visoko obrazovanje – Upotreba nacrta miješanog modela
Metodologija istraživanja prijelaza iz srednjeg u visoko obrazovanje – Upotreba nacrta miješanog modela // Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca / Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2019. str. 15-33
CROSBI ID: 1096542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija istraživanja prijelaza iz srednjeg u visoko obrazovanje – Upotreba nacrta miješanog modela
(Methodolgy of the Research on Transition from Secondary to Tertiary Education - Application of Mixed Model Research Design)
Autori
Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca
Urednik/ci
Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris
Izdavač
Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
15-33
ISBN
978-953-7584-16-0
Ključne riječi
obrazovne aspiracije, tranzicija k visokoškolskom obrazovanju, nacrt miješanog modela
(educational aspiration, transition towards tertiary education, mixed model design)
Sažetak
U poglavlju su opisani metodološki izbori u najvećem provedenom istraživanju na srednjoškolskoj populaciji učenika. Posebno su objašnjeni elementi nacrta miješanog modela u kojem se kombiniraju kvantitativne i kvalitativne istraživačke metode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb