Pregled bibliografske jedinice broj: 1096531
Obrazovna perspektiva–želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje
Obrazovna perspektiva–želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje // Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca / Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2019. str. 34-64
CROSBI ID: 1096531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovna perspektiva–želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje
(Educational Perspecitve - Asspirations, Plans and Attitudes of Secondary Education Graduates on Transition to Tertiary Education)
Autori
Jokić, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca
Urednik/ci
Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris
Izdavač
Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
34-64
ISBN
978-953-7584-16-0
Ključne riječi
vrsta srednjeg obrazovanja, obrazovne aspiracije, školski uspjeh
(educational aspirations, secondary education type, schol achievement)
Sažetak
U ovom su poglavlju predstavljeni rezultati o aspiracijama, planovima, čimbenicima odabira studijskog programa, informiranosti i znanju o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje, uvjerenosti u pozitivne ishode vezane uz taj prijelaz te percepciju vrijednosti obrazovanja u Hrvatskoj po različitim obrazovnim kategorizacijama. Metodološki je nacrt omogućio analizu generacijskih razlika koja osigurava određeni uvid u stabilnost mjerenih koncepata u hrvatskom obrazovanju. Rezultati učenika završnih razreda analizirani su i s obzirom na to pohađaju li gimnazijsko ili strukovno obrazovanje. Posebno su izdvojena veća strukovna područja i gimnazijski programi te su uspoređene razlike između učenika završnih razreda koji ih pohađaju. U drugom poglavlju predstavljene su korištene kategorizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)