Pregled bibliografske jedinice broj: 1096187
Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje
Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje // Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 221-236
CROSBI ID: 1096187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje
(Is It Worth to Study - Pupils' Perspective of Instrumentality of Education and of Croatia as an enviroment for learning)
Autori
Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
221-236
ISBN
978-953-6218-83-7
Ključne riječi
instrumentalnost obrazovanja ; učenička perspektiva ; kontekstualni čimbenici obrazovanja
(instrumentality of education ; pupils' perspective ; contextaul factors of education)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja u kojem je sudjelovalo 2299 učenika osmih razreda osnovnih škola Grada Zagreba s ciljem odgovora na pitanja o tome percipiraju li učenici obrazovanje instrumentalnim za ostvarivanje dugoročnih pozitivnih životnih ishoda te percipiraju li Hrvatsku kao pogodno okružje za učenje i obrazovanje? U radu je utvređno i postojanje i veličina rodnih razlika i razlika s obzirom na obrazovno postignuće učenika u percepciji instrumentalnosti obrazovanja za ostvarivanjem dugoročnih pozitivnih životnih ishoda i Hrvatske kao pogodnog okružja za učenje i obrazovanje?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb