Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1096187

Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje


Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka
Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje // Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 221-236


CROSBI ID: 1096187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje
(Is It Worth to Study - Pupils' Perspective of Instrumentality of Education and of Croatia as an enviroment for learning)

Autori
Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
221-236

ISBN
978-953-6218-83-7

Ključne riječi
instrumentalnost obrazovanja ; učenička perspektiva ; kontekstualni čimbenici obrazovanja
(instrumentality of education ; pupils' perspective ; contextaul factors of education)

Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja u kojem je sudjelovalo 2299 učenika osmih razreda osnovnih škola Grada Zagreba s ciljem odgovora na pitanja o tome percipiraju li učenici obrazovanje instrumentalnim za ostvarivanje dugoročnih pozitivnih životnih ishoda te percipiraju li Hrvatsku kao pogodno okružje za učenje i obrazovanje? U radu je utvređno i postojanje i veličina rodnih razlika i razlika s obzirom na obrazovno postignuće učenika u percepciji instrumentalnosti obrazovanja za ostvarivanjem dugoročnih pozitivnih životnih ishoda i Hrvatske kao pogodnog okružja za učenje i obrazovanje?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinka Ristić Dedić (autor)

Avatar Url Jokic Boris (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.idi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka
Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje // Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 221-236
Jokić, B. & Ristić Dedić, Z. (2019) Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje. U: Vizek Vidović, V. & Marušić, I. (ur.) Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 221-236.
@inbook{inbook, author = {Joki\'{c}, Boris and Risti\'{c} Dedi\'{c}, Zrinka}, year = {2019}, pages = {221-236}, keywords = {instrumentalnost obrazovanja, u\v{c}eni\v{c}ka perspektiva, kontekstualni \v{c}imbenici obrazovanja}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Vrijedi li u\v{c}iti (u Hrvatskoj) – u\v{c}eni\v{c}ka perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okru\v{z}ja za u\v{c}enje i obrazovanje}, keyword = {instrumentalnost obrazovanja, u\v{c}eni\v{c}ka perspektiva, kontekstualni \v{c}imbenici obrazovanja}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Joki\'{c}, Boris and Risti\'{c} Dedi\'{c}, Zrinka}, year = {2019}, pages = {221-236}, keywords = {instrumentality of education, pupils' perspective, contextaul factors of education}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Is It Worth to Study - Pupils' Perspective of Instrumentality of Education and of Croatia as an enviroment for learning}, keyword = {instrumentality of education, pupils' perspective, contextaul factors of education}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font