Pregled bibliografske jedinice broj: 1096012
Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije
Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (2013), 2; 55-62 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1096012 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni
cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao
poticaj razvoja turističke destinacije
(Tourist Flower, Blue Flower, Green Flower and
Man – the key to success in tourism campaigns
as an incentive to tourist destination
development)
Autori
Hegeduš, Ivan ; Detić, Vedrana
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 4
(2013), 2;
55-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Turistički cvijet ; Plavi cvijet ; Zeleni cvijet ; Čovjek - ključ uspjeha ; kvaliteta ; uređenost ; turistička destinacija
(Tourist Flower, Blue Flower, Green Flower and Man – the key to success, quality, arrangement, tourist destination)
Sažetak
Hrvatska turistička zajednica, kao nacionalna organizacija, te Institut društvenih znanosti Ivo Pilar iz Zagreba provode niz projekata i akcija koje danas sve više dobivaju na značajnosti. Njihova je uloga promotivnog karaktera s ciljem da se za kvalitetu i vrijednost Hrvatske i njenih destinacija pročuje i izvan njenih granica. Projekti su usmjereni na naglašavanje kvalitete i uređenosti destinacija Hrvatske, a veliki poziv za suradnju upućen je privatnom i javnom sektoru te građanima. Plavi cvijet, Zeleni cvijet i Čovjek – ključ uspjeha u turizmu su akcije u sklopu projekta „Volim Hrvatsku“ kojeg provodi Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica, dok akciju Turistički cvijet provodi Institut društvenih znanosti Ivo Pilar - Zagreb u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom radiotelevizijom. Zajednički cilj svih akcija jest da se podigne razina kvalitete življenja u određenoj destinaciji, unaprijedi kvaliteta turističkog proizvoda i turističke ponude, urede i oplemene turistički prostori, turističke destinacije i okoliš, podigne razina gostoljubivosti te stvori klima dobrodošlice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija