Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1096012

Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije


Hegeduš, Ivan; Detić, Vedrana
Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (2013), 2; 55-62 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1096012 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije
(Tourist Flower, Blue Flower, Green Flower and Man – the key to success in tourism campaigns as an incentive to tourist destination development)

Autori
Hegeduš, Ivan ; Detić, Vedrana

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 4 (2013), 2; 55-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Turistički cvijet ; Plavi cvijet ; Zeleni cvijet ; Čovjek - ključ uspjeha ; kvaliteta ; uređenost ; turistička destinacija
(Tourist Flower, Blue Flower, Green Flower and Man – the key to success, quality, arrangement, tourist destination)

Sažetak
Hrvatska turistička zajednica, kao nacionalna organizacija, te Institut društvenih znanosti Ivo Pilar iz Zagreba provode niz projekata i akcija koje danas sve više dobivaju na značajnosti. Njihova je uloga promotivnog karaktera s ciljem da se za kvalitetu i vrijednost Hrvatske i njenih destinacija pročuje i izvan njenih granica. Projekti su usmjereni na naglašavanje kvalitete i uređenosti destinacija Hrvatske, a veliki poziv za suradnju upućen je privatnom i javnom sektoru te građanima. Plavi cvijet, Zeleni cvijet i Čovjek – ključ uspjeha u turizmu su akcije u sklopu projekta „Volim Hrvatsku“ kojeg provodi Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica, dok akciju Turistički cvijet provodi Institut društvenih znanosti Ivo Pilar - Zagreb u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom radiotelevizijom. Zajednički cilj svih akcija jest da se podigne razina kvalitete življenja u određenoj destinaciji, unaprijedi kvaliteta turističkog proizvoda i turističke ponude, urede i oplemene turistički prostori, turističke destinacije i okoliš, podigne razina gostoljubivosti te stvori klima dobrodošlice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Hegeduš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hegeduš, Ivan; Detić, Vedrana
Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (2013), 2; 55-62 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Hegeduš, I. & Detić, V. (2013) Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (2), 55-62.
@article{article, author = {Hegedu\v{s}, Ivan and Deti\'{c}, Vedrana}, year = {2013}, pages = {55-62}, keywords = {Turisti\v{c}ki cvijet, Plavi cvijet, Zeleni cvijet, \v{C}ovjek - klju\v{c} uspjeha, kvaliteta, ure\djenost, turisti\v{c}ka destinacija}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Akcije Turisti\v{c}ki cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i \v{C}ovjek kao klju\v{c} uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {Turisti\v{c}ki cvijet, Plavi cvijet, Zeleni cvijet, \v{C}ovjek - klju\v{c} uspjeha, kvaliteta, ure\djenost, turisti\v{c}ka destinacija} }
@article{article, author = {Hegedu\v{s}, Ivan and Deti\'{c}, Vedrana}, year = {2013}, pages = {55-62}, keywords = {Tourist Flower, Blue Flower, Green Flower and Man – the key to success, quality, arrangement, tourist destination}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Tourist Flower, Blue Flower, Green Flower and Man – the key to success in tourism campaigns as an incentive to tourist destination development}, keyword = {Tourist Flower, Blue Flower, Green Flower and Man – the key to success, quality, arrangement, tourist destination} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font