Pregled bibliografske jedinice broj: 1095984
Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti
Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti // Pro tempore : časopis studenata povijesti, 7 (2010), 8-9; 149-187 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1095984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti
(Coke vs. Pepsi: The Business History Challenge)
Autori
Šimetin Šegvić, Nikolina
Izvornik
Pro tempore : časopis studenata povijesti (1334-8302) 7
(2010), 8-9;
149-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poduzetnička povijest, marketing, gazirana pića, Coca-Cola, Pepsi Cola, zarada, uprava, prodaja
(business history, marketing, soft drinks, Coca-Cola, Pepsi Cola, earnings, management, sales)
Sažetak
Autorica istražuje poduzetničku povijesti dviju najpoznatijih i najuspješnijih tvrtki koje proizvode gazirane napitke, tzv. cole. Počevši od samog osnutka tih firma u 19. stoljeću, autorica detaljno analizira pojedina razdoblja, pogotovo s obzirom na marketinške strategije koje su uvelike utjecale na popularnosti i prodaju Coca- Cole i Pepsi Cole. Dajući poduzetničkim i marketinškim strategijama određeni povijesno-politički i kulturno- historijiski kontekst, pregled paralelnih kronika konkurentskih poduzeća zalazi i u posljednje desetljeće novog stoljeća. Pritom nije samo obrađena poslovna statistika i građa u literaturi koja postoji na tu temu, već su i neki ključni trenuci poduzetničke povijesti Coca-Cole i Pepsi Cole popraćeni u američkim medijima, kao što je Time.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest