Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1095984

Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti


Šimetin Šegvić, Nikolina
Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti // Pro tempore : časopis studenata povijesti, 7 (2010), 8-9; 149-187 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1095984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti
(Coke vs. Pepsi: The Business History Challenge)

Autori
Šimetin Šegvić, Nikolina

Izvornik
Pro tempore : časopis studenata povijesti (1334-8302) 7 (2010), 8-9; 149-187

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
poduzetnička povijest, marketing, gazirana pića, Coca-Cola, Pepsi Cola, zarada, uprava, prodaja
(business history, marketing, soft drinks, Coca-Cola, Pepsi Cola, earnings, management, sales)

Sažetak
Autorica istražuje poduzetničku povijesti dviju najpoznatijih i najuspješnijih tvrtki koje proizvode gazirane napitke, tzv. cole. Počevši od samog osnutka tih firma u 19. stoljeću, autorica detaljno analizira pojedina razdoblja, pogotovo s obzirom na marketinške strategije koje su uvelike utjecale na popularnosti i prodaju Coca- Cole i Pepsi Cole. Dajući poduzetničkim i marketinškim strategijama određeni povijesno-politički i kulturno- historijiski kontekst, pregled paralelnih kronika konkurentskih poduzeća zalazi i u posljednje desetljeće novog stoljeća. Pritom nije samo obrađena poslovna statistika i građa u literaturi koja postoji na tu temu, već su i neki ključni trenuci poduzetničke povijesti Coca-Cole i Pepsi Cole popraćeni u američkim medijima, kao što je Time.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nikolina Šimetin Šegvić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šimetin Šegvić, Nikolina
Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti // Pro tempore : časopis studenata povijesti, 7 (2010), 8-9; 149-187 (domaća recenzija, članak, stručni)
Šimetin Šegvić, N. (2010) Coke vs. Pepsi: izazov poduzetničkoj povijesti. Pro tempore : časopis studenata povijesti, 7 (8-9), 149-187.
@article{article, author = {\v{S}imetin \v{S}egvi\'{c}, Nikolina}, year = {2010}, pages = {149-187}, keywords = {poduzetni\v{c}ka povijest, marketing, gazirana pi\'{c}a, Coca-Cola, Pepsi Cola, zarada, uprava, prodaja}, journal = {Pro tempore : \v{c}asopis studenata povijesti}, volume = {7}, number = {8-9}, issn = {1334-8302}, title = {Coke vs. Pepsi: izazov poduzetni\v{c}koj povijesti}, keyword = {poduzetni\v{c}ka povijest, marketing, gazirana pi\'{c}a, Coca-Cola, Pepsi Cola, zarada, uprava, prodaja} }
@article{article, author = {\v{S}imetin \v{S}egvi\'{c}, Nikolina}, year = {2010}, pages = {149-187}, keywords = {business history, marketing, soft drinks, Coca-Cola, Pepsi Cola, earnings, management, sales}, journal = {Pro tempore : \v{c}asopis studenata povijesti}, volume = {7}, number = {8-9}, issn = {1334-8302}, title = {Coke vs. Pepsi: The Business History Challenge}, keyword = {business history, marketing, soft drinks, Coca-Cola, Pepsi Cola, earnings, management, sales} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font