Pregled bibliografske jedinice broj: 1095681
Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi
Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi // SaZnanje, 2 (2020), 471-483 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1095681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi
(Bibliotherapy in working with children of early pre-school age)
Autori
Berbić Kolar, Emina ; Alar, Edita
Izvornik
SaZnanje (2744-1210) 2
(2020);
471-483
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
biblioterapija, biblioterapijski proces, djeca rane predškolske dobi
(bibliotherapy, bibliotherapy process, children of early preschool)
Sažetak
Radom se propituje učinak biblioterapijskoga rada s djecom rane predškolske dobi. Prati se proces biblioterapije kao metoda praćenja doživljaja djece na temelju pročitanoga djela, rad s djecom te proces čitanja kao i vođenoga čitanja uz autorsku problemsku slikovnicu „Perolagana noć” koja je namijenjena djeci predškolske dobi. S obzirom na to da su djeca u današnje vrijeme svjedoci brojnih događaja koji imaju negativan utjecaj na njih i zbog kojih se osjećaju i ponašaju neprikladno, knjiga je jedan od „lijekova za dušu” koja ima snažan, „magičan”, terapijski utjecaj. Uz biblioterapiju djeca imaju priliku poistovjetiti se s likom i događajem, identificirati sebe, svoje, ali i osjećaje drugih ljudi.„Biblioterapija uključuje čitanje knjiga koje pomažu djeci da se nose s problemima i shvate da nisu sama te da je njihova emocionalna reakcija normalna.” Russel, 2009.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Filologija, Književnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Emina Berbić Kolar
(autor)