Pregled bibliografske jedinice broj: 1095509
Kulturno nasljeđe - konkurentska prednost trajnostnog turizma
Kulturno nasljeđe - konkurentska prednost trajnostnog turizma // 15th International Conference Management and Safety Information System Management and Safety / Taradi, Josip (ur.).
Čakovec: Europsko društvo inženjera sigurnosti (ESSE), 2020. str. 142-154 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1095509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturno nasljeđe - konkurentska prednost
trajnostnog turizma
(Cultural Heritage-a competitive advantage of
sustainable tourism)
Autori
Meško, Maja ; Markič, Mirko ; Peković, Sanja ; Roblek, Vasja ; Drpić, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
15th International Conference Management and Safety Information System Management and Safety
/ Taradi, Josip - Čakovec : Europsko društvo inženjera sigurnosti (ESSE), 2020, 142-154
ISBN
978-953-48331-3-1
Skup
15th International Conference Management and Safety (M&S 2020): Information System Management and Safety
Mjesto i datum
Online, 13.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turistička ponuda ; kulturno nasljeđe ; konkurentnost ; Republika Hrvatska
(tourist offer ; cultural heritage ; competitiveness ; Republic of Croatia)
Sažetak
Suvremeni turist je sve zahtjevniji te u destinaciji tijekom odmora želi aktivno sudjelovati u životu destinacije. Tijekom odmora želi steći nova životna iskustva i nadograditi svoje spoznaje. Kulturno nasljeđe čini sastavni dio cjelokupnog habitusa određenog društva čineći jedinstveni identitet destinacije. U njemu je objedinjeno nasljeđe iz područja umjetnosti (glazba, slikarstvo, kiparstvo, plesovi i dr.), načina života (mijene kroz povijesna razdoblja – nošnje, gastronomija, enologija), gospodarskih djelatnosti (od zemljoradnje do suvremenih informacijskih tehnologija) i drugih. Cilj rada određen je ocjenom konkurentske pozicije turizma na turističkom tržištu, s posebnim osvrtom na utjecaj kulture i kulturnog nasljeđa na konkurentnost turističke ponude. Radom se želi dokazati da će se uključivanjem kulturnog nasljeđa u turističku ponudu razviti jedinstveni i inovativni proizvodi koji će rezultirati većim interesom turista za boravkom u destinaciji te njihovom većom potrošnjom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija