Pregled bibliografske jedinice broj: 1095501
Od individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika
Od individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 313-324
CROSBI ID: 1095501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od individualizacije do personalizacije u
obrazovanju darovitih učenika
(From Individualization to Personalization in the
Education of Gifted Students)
Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Urednik/ci
Zrilić, Smiljana
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2016
Raspon stranica
313-324
ISBN
978-953-331-135-7
Ključne riječi
daroviti učenici, individualizirani kurkulum, personalizacija u odgojno-obrazovnom procesu
(gifted students, individualized curriculum, personalization in the educational process)
Sažetak
Rad se bavi pitanjima izrade individualiziranog i obogaćenog kurikuluma koji odgovara potrebama darovitog pojedinca ili skupine, ističući nužnost diferencijacije kao individualizacijske strategije. Sustav mentorstva organiziran u suradnji škole i ustanova informalnog obrazovanja upućuje i na potrebu personalizacije odgojno-obrazovnog procesa. U ovome se radu proces personalizacije u obrazovanju darovite djece pokušava sagledati iz nešto promijenjene perspektive. Nasuprot, od strane sustava formalnog obrazovanja pokrenute prakse isključivo učiteljskog mentorstva, nastoji se osmisliti i objasniti model povećane kontrole kurikuluma vlastitog obrazovanja od strane samog darovitog učenika, a u suradnji s pridruženim mentorima obrazovnih i kulturnih ustanova informalnog obrazovanja u lokalnoj zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija