Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1094943

Značaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma


Guzovski, Marina; Rudančić, Andreja; Akmačić, Marko
Značaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma // 4th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - EMAN 2020 / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 401-407 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1094943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma
(The importance of promotion for positioning continental tourist destinations)

Autori
Guzovski, Marina ; Rudančić, Andreja ; Akmačić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
4th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - EMAN 2020 / Bevanda, V. - Online : Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020, 401-407

Skup
4th International Scientific Conference Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times (EMAN 2020)

Mjesto i datum
Online, 03.09.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
promocija, turistička destinacija, pozicioniranje, kontinentalni turizam, Republika Hrvatska
(promotion, tourist destination, positioning, continental tourism, Republic of Croatia)

Sažetak
Promicanje tradicije, običaja, lokalnih događanja, gastronomije, kulturne baštine, autohtonih sela, obiteljskih gospodarstava, prikaza tradicionalnog života na selu, održivog korištenja prirodnih resursa kao i očuvanje lokalnog identiteta okosnica su razvoja turizma u kontinentalnom dijelu.Promotivne aktivnosti imaju ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivog imidža određene destinacije, a jedna od glavnih zadaća je informirati i utjecati na stvaranje pozitivnih preferencija te utjecati na potražnju za određenom destinacijom odnosno uslugom. Uz samu ponudu određene destinacije ključnu ulogu na stvaranje doživljaja imaju ljudi odnosno pružena usluga koja je temelj za izgradnju emotivne (doživljajne) komponente putovanja i pozicioniranje određene turističke ponude na turističkom tržištu. U radu su prikazani rezultati istraživanja u Republici Hrvatskoj o motivima odabira odmora u kontinentalnom dijelu, načinu dobivanja informacija, dužini boravka kao i zadovoljstvu posjetitelja turističkom ponudom i uslugom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Andreja Rudančić (autor)

Avatar Url Marko Akmačić (autor)

Avatar Url Marina Guzovski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada eman-conference.org

Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski, Marina; Rudančić, Andreja; Akmačić, Marko
Značaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma // 4th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - EMAN 2020 / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 401-407 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Guzovski, M., Rudančić, A. & Akmačić, M. (2020) Značaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma. U: Bevanda, V. (ur.)4th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - EMAN 2020.
@article{article, author = {Guzovski, Marina and Rudan\v{c}i\'{c}, Andreja and Akma\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Bevanda, V.}, year = {2020}, pages = {401-407}, keywords = {promocija, turisti\v{c}ka destinacija, pozicioniranje, kontinentalni turizam, Republika Hrvatska}, title = {Zna\v{c}aj promocije za pozicioniranje turisti\v{c}kih destinacija kontinentalnog turizma}, keyword = {promocija, turisti\v{c}ka destinacija, pozicioniranje, kontinentalni turizam, Republika Hrvatska}, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM)}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {Guzovski, Marina and Rudan\v{c}i\'{c}, Andreja and Akma\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Bevanda, V.}, year = {2020}, pages = {401-407}, keywords = {promotion, tourist destination, positioning, continental tourism, Republic of Croatia}, title = {The importance of promotion for positioning continental tourist destinations}, keyword = {promotion, tourist destination, positioning, continental tourism, Republic of Croatia}, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM)}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font