Pregled bibliografske jedinice broj: 1094943
Značaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma
Značaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma // 4th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - EMAN 2020 / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 401-407 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1094943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj promocije za pozicioniranje turističkih
destinacija kontinentalnog turizma
(The importance of promotion for positioning
continental tourist destinations)
Autori
Guzovski, Marina ; Rudančić, Andreja ; Akmačić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - EMAN 2020
/ Bevanda, V. - Online : Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020, 401-407
Skup
4th International Scientific Conference Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times (EMAN 2020)
Mjesto i datum
Online, 03.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
promocija, turistička destinacija, pozicioniranje, kontinentalni turizam, Republika Hrvatska
(promotion, tourist destination, positioning, continental tourism, Republic of Croatia)
Sažetak
Promicanje tradicije, običaja, lokalnih događanja, gastronomije, kulturne baštine, autohtonih sela, obiteljskih gospodarstava, prikaza tradicionalnog života na selu, održivog korištenja prirodnih resursa kao i očuvanje lokalnog identiteta okosnica su razvoja turizma u kontinentalnom dijelu.Promotivne aktivnosti imaju ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivog imidža određene destinacije, a jedna od glavnih zadaća je informirati i utjecati na stvaranje pozitivnih preferencija te utjecati na potražnju za određenom destinacijom odnosno uslugom. Uz samu ponudu određene destinacije ključnu ulogu na stvaranje doživljaja imaju ljudi odnosno pružena usluga koja je temelj za izgradnju emotivne (doživljajne) komponente putovanja i pozicioniranje određene turističke ponude na turističkom tržištu. U radu su prikazani rezultati istraživanja u Republici Hrvatskoj o motivima odabira odmora u kontinentalnom dijelu, načinu dobivanja informacija, dužini boravka kao i zadovoljstvu posjetitelja turističkom ponudom i uslugom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas