Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1094940

Važnost razvijanja digitalne marketing strategije


Smoljić, Mirko; Guzovski, Marina; Rudančić, Andreja
Važnost razvijanja digitalne marketing strategije // EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 393-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1094940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost razvijanja digitalne marketing strategije
(The importance of developing a digital marketing strategy)

Autori
Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Rudančić, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management / Bevanda, V. - Online : Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020, 393-399

Skup
4th International Scientific Conference Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times (EMAN 2020)

Mjesto i datum
Online, 03.09.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
direktni marketing, digitalni marketing, marketing strategije
(marketing, digital marketing, marketing strategies)

Sažetak
Direktni marketing putem digitalnih medija stvara dodatne vrijednosti kako za same potrošače tako i za poduzeća i ostvarenje njihovih poslovnih ciljeva jer je usmjeren prema ciljanim skupinama potrošača. Ciljana promocija omogućava da marketinška poruka stigne do ciljane skupine potrošača kao i mjerenje učinkovitosti marketinške poruke kroz odaziv te stvaranje baza podataka o potrošačima i njihovim potrebama i željama. Jedinstveni pristup potrošačima uz primjenu moderne tehnologije za komunikaciju s potrošačima važni su ne samo za razumijevanje potrošačevih potreba i želja i razvijanje odnosa nego i za pozicioniranje i diferencijaciju proizvoda ili usluge u odnosu na konkurenciju, kreiranje superiornih ponuda kao i prilagođavanje promjenama u okruženju. U radu su prikazani modeli komunikacije sa krajnjim potrošačima kroz direktni i digitalni marketing kao i važnost razvijanja digitalne marketing strategije za poduzeća za uspješnost i unapređenje poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Andreja Rudančić (autor)

Avatar Url Mirko Smoljić (autor)

Avatar Url Marina Guzovski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada eman-conference.org

Citiraj ovu publikaciju:

Smoljić, Mirko; Guzovski, Marina; Rudančić, Andreja
Važnost razvijanja digitalne marketing strategije // EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 393-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Smoljić, M., Guzovski, M. & Rudančić, A. (2020) Važnost razvijanja digitalne marketing strategije. U: Bevanda, V. (ur.)EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management.
@article{article, author = {Smolji\'{c}, Mirko and Guzovski, Marina and Rudan\v{c}i\'{c}, Andreja}, editor = {Bevanda, V.}, year = {2020}, pages = {393-399}, keywords = {direktni marketing, digitalni marketing, marketing strategije}, title = {Va\v{z}nost razvijanja digitalne marketing strategije}, keyword = {direktni marketing, digitalni marketing, marketing strategije}, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM)}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {Smolji\'{c}, Mirko and Guzovski, Marina and Rudan\v{c}i\'{c}, Andreja}, editor = {Bevanda, V.}, year = {2020}, pages = {393-399}, keywords = {marketing, digital marketing, marketing strategies}, title = {The importance of developing a digital marketing strategy}, keyword = {marketing, digital marketing, marketing strategies}, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM)}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font