Pregled bibliografske jedinice broj: 1094940
Važnost razvijanja digitalne marketing strategije
Važnost razvijanja digitalne marketing strategije // EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 393-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1094940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost razvijanja digitalne marketing strategije
(The importance of developing a digital marketing
strategy)
Autori
Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Rudančić, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management
/ Bevanda, V. - Online : Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020, 393-399
Skup
4th International Scientific Conference Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times (EMAN 2020)
Mjesto i datum
Online, 03.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
direktni marketing, digitalni marketing, marketing strategije
(marketing, digital marketing, marketing strategies)
Sažetak
Direktni marketing putem digitalnih medija stvara dodatne vrijednosti kako za same potrošače tako i za poduzeća i ostvarenje njihovih poslovnih ciljeva jer je usmjeren prema ciljanim skupinama potrošača. Ciljana promocija omogućava da marketinška poruka stigne do ciljane skupine potrošača kao i mjerenje učinkovitosti marketinške poruke kroz odaziv te stvaranje baza podataka o potrošačima i njihovim potrebama i željama. Jedinstveni pristup potrošačima uz primjenu moderne tehnologije za komunikaciju s potrošačima važni su ne samo za razumijevanje potrošačevih potreba i želja i razvijanje odnosa nego i za pozicioniranje i diferencijaciju proizvoda ili usluge u odnosu na konkurenciju, kreiranje superiornih ponuda kao i prilagođavanje promjenama u okruženju. U radu su prikazani modeli komunikacije sa krajnjim potrošačima kroz direktni i digitalni marketing kao i važnost razvijanja digitalne marketing strategije za poduzeća za uspješnost i unapređenje poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas,
Sveučilište Sjever, Koprivnica