Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1094488

Nadareni učenici


Kristina Alviž Rengel, Ana Spada
Nadareni učenici // Na granici mogućega / Pezelj, Marijana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019. 6, 9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1094488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nadareni učenici
(Gifted Pupils)

Autori
Kristina Alviž Rengel, Ana Spada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Na granici mogućega / Pezelj, Marijana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019

ISBN
978-953-6802-54-8

Skup
21. CARNET-ova konferencija za korisnike (CUC 2019) „Na granici mogućega“

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 06.11.2019. - 08.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nadaren učenik, izazov, učitelj, alati, poticanje nadarenosti
(gifted student, challenge, teacher, tools, talent encouragement)

Sažetak
Iako se nadarenost počela znanstveno proučavati tek u 20. stoljeću, ona je složena ljudska osobina koja je na različite načine privlačila pažnju i zainteresiranost kako roditelja tako i učitelja, odgajatelja, ali i raznih profila stručnjaka. Neke značajne nadarene ličnosti iz prošlosti kao djeca nisu bili zamijećeni, naprotiv, imali su velikih teškoća tijekom školovanja (najbolji primjer za to su Hans Christian Andersen ili Albert Einstein). Imajući u vidu te spoznaje otvara nam se splet novih pitanja o tome kako bi tek bili uspješni da su u djetinjstvu bili poticani u svojoj nadarenosti, odnosno, koliko je nadarene djece koja ne mogu realizirati svoje potencijale jer ih nitko nije prepoznao u njima. Gledajući pak s druge strane imali smo priliku puno puta biti svjedoci da su neka djeca koja su u ranoj dobi bila okarakterizirana kao nadarena (tzv. čuda od djeteta) u kasnijem svom razvoju nisu opravdala visoka očekivanja svoje okoline, štoviše tu svoju nadarenost doživjela su kao svojevrstan uteg koji ih je sprečavao da postignu svoj maksimum jer su se bojali razočarenja okoline (prvenstveno svojih najbližih a onda i svojih učitelja). Ovim radom pokušati ćemo odgovoriti na pitanja koji su to izazovi u radu sa nadarenim učenicima. Prateći novine i trendove koji proizlaze iz odgojno-obrazovnih procesa rada prikazati ćemo neke alate koje je moguće koristiti u radu sa nadarenim učenicima, koji pomažu učitelju da pomoću njih potakne njihovu nadarenost, te kako s njima raditi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Citiraj ovu publikaciju:

Kristina Alviž Rengel, Ana Spada
Nadareni učenici // Na granici mogućega / Pezelj, Marijana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019. 6, 9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kristina Alviž Rengel, A. (2019) Nadareni učenici. U: Pezelj, M. (ur.)Na granici mogućega.
@article{article, author = {Kristina Alvi\v{z} Rengel, Ana Spada}, editor = {Pezelj, M.}, year = {2019}, pages = {9}, chapter = {6}, keywords = {nadaren u\v{c}enik, izazov, u\v{c}itelj, alati, poticanje nadarenosti}, isbn = {978-953-6802-54-8}, title = {Nadareni u\v{c}enici}, keyword = {nadaren u\v{c}enik, izazov, u\v{c}itelj, alati, poticanje nadarenosti}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska}, chapternumber = {6} }
@article{article, author = {Kristina Alvi\v{z} Rengel, Ana Spada}, editor = {Pezelj, M.}, year = {2019}, pages = {9}, chapter = {6}, keywords = {gifted student, challenge, teacher, tools, talent encouragement}, isbn = {978-953-6802-54-8}, title = {Gifted Pupils}, keyword = {gifted student, challenge, teacher, tools, talent encouragement}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska}, chapternumber = {6} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font