Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1094461

Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji


Kos Kavran, Andrijana
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1094461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji
(The role of augmented reality in improving the experiential marketing in tourism destination)

Autori
Kos Kavran, Andrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.01

Godina
2020

Stranica
228

Mentor
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
doživljaj, visoka tehnologija, turizam, eksperiment, strukturalno modeliranje
(experience, high technology, tourism, experiment, structural equation modelling)

Sažetak
U ovom doktorskom radu istražiti će se koncept marketinga doživljaja, utvrditi uloga proširene stvarnosti kao pružatelja doživljaja te istražiti utjecaj marketinga doživljaja i proširene stvarnosti na zadovoljstvo turističkim doživljajem i lojalnost turističkoj destinaciji. Cilj istraživanja je sumirati i proširiti spoznaje o marketingu doživljaja te istražiti mogućnost korištenja proširene stvarnosti u funkciji marketinga doživljaja da bi se postiglo zadovoljstvo turista doživljajem u turističkoj destinaciji i njihova lojalnost. Za navedeno postavljen je konceptualni model, a za testiranje odnosa varijabli u modelu provest će se istraživanje primjenom metode eksperimenta te metodom ispitivanja. Po provedenom istraživanju, prikupljeni podaci analizirati će se odgovarajućim statističkim metodama i postupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (mentor)

Avatar Url Andrijana Kos Kavran (autor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kos Kavran, Andrijana
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
Kos Kavran, A. (2020) 'Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kos Kavran, Andrijana}, year = {2020}, pages = {228}, keywords = {do\v{z}ivljaj, visoka tehnologija, turizam, eksperiment, strukturalno modeliranje}, title = {Uloga pro\v{s}irene stvarnosti u unapre\djenju marketinga do\v{z}ivljaja u turisti\v{c}koj destinaciji}, keyword = {do\v{z}ivljaj, visoka tehnologija, turizam, eksperiment, strukturalno modeliranje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kos Kavran, Andrijana}, year = {2020}, pages = {228}, keywords = {experience, high technology, tourism, experiment, structural equation modelling}, title = {The role of augmented reality in improving the experiential marketing in tourism destination}, keyword = {experience, high technology, tourism, experiment, structural equation modelling}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font