Pregled bibliografske jedinice broj: 1094461
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1094461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga
doživljaja u turističkoj destinaciji
(The role of augmented reality in improving the
experiential marketing in tourism destination)
Autori
Kos Kavran, Andrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.01
Godina
2020
Stranica
228
Mentor
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
doživljaj, visoka tehnologija, turizam, eksperiment, strukturalno modeliranje
(experience, high technology, tourism, experiment, structural equation modelling)
Sažetak
U ovom doktorskom radu istražiti će se koncept marketinga doživljaja, utvrditi uloga proširene stvarnosti kao pružatelja doživljaja te istražiti utjecaj marketinga doživljaja i proširene stvarnosti na zadovoljstvo turističkim doživljajem i lojalnost turističkoj destinaciji. Cilj istraživanja je sumirati i proširiti spoznaje o marketingu doživljaja te istražiti mogućnost korištenja proširene stvarnosti u funkciji marketinga doživljaja da bi se postiglo zadovoljstvo turista doživljajem u turističkoj destinaciji i njihova lojalnost. Za navedeno postavljen je konceptualni model, a za testiranje odnosa varijabli u modelu provest će se istraživanje primjenom metode eksperimenta te metodom ispitivanja. Po provedenom istraživanju, prikupljeni podaci analizirati će se odgovarajućim statističkim metodama i postupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka