Pregled bibliografske jedinice broj: 1094373
Razvoj igre za Oculus Rift dk2
Razvoj igre za Oculus Rift dk2 // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 1; 49-56 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1094373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj igre za Oculus Rift dk2
(Game Development for the Oculus Rift dk2)
Autori
Rusan, Stjepan ; Breslauer, Nenad
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 11
(2020), 1;
49-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Unity game engine ; FPS ; Oculus Rift dk2 ; Visual Studio
Sažetak
Rad prikazuje ostvarivanje sustava virtualne stvarnosti u izrade igre tipa FPS (eng. First- personal shooter) korištenjem razvojnoga okruženja Unity i naočala za virtualnu stvarnost Oculus rift dk2. Provedena je anketa o samoj igri kako bi se doznalo više o iskustvu korištenja sustava te koje su prednosti i nedostaci igre. Napredne tehnologije računalne grafike u stvarnom vremenu koriste se u računalnim igrama što predstavlja vrlo inovativno područje razvoja, te je ujedno i jedno od tržišno najzanimljivijih područja. Čime u velikoj mjeri daju poticaj razvoju tehnologije grafike u stvarnom vremenu. First Person Shooter računarske igre imaju najveću popularnost među žanrovima igara u virtualnom svijet u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika, tj. "kroz njegove oči". Ovaj žanr je iznimno popularan i profitabilan, a razvojem virtualne stvarnosti popularnost mu sve više jača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo