Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1094373

Razvoj igre za Oculus Rift dk2


Rusan, Stjepan; Breslauer, Nenad
Razvoj igre za Oculus Rift dk2 // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 1; 49-56 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1094373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj igre za Oculus Rift dk2
(Game Development for the Oculus Rift dk2)

Autori
Rusan, Stjepan ; Breslauer, Nenad

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 11 (2020), 1; 49-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Unity game engine ; FPS ; Oculus Rift dk2 ; Visual Studio

Sažetak
Rad prikazuje ostvarivanje sustava virtualne stvarnosti u izrade igre tipa FPS (eng. First- personal shooter) korištenjem razvojnoga okruženja Unity i naočala za virtualnu stvarnost Oculus rift dk2. Provedena je anketa o samoj igri kako bi se doznalo više o iskustvu korištenja sustava te koje su prednosti i nedostaci igre. Napredne tehnologije računalne grafike u stvarnom vremenu koriste se u računalnim igrama što predstavlja vrlo inovativno područje razvoja, te je ujedno i jedno od tržišno najzanimljivijih područja. Čime u velikoj mjeri daju poticaj razvoju tehnologije grafike u stvarnom vremenu. First Person Shooter računarske igre imaju najveću popularnost među žanrovima igara u virtualnom svijet u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika, tj. "kroz njegove oči". Ovaj žanr je iznimno popularan i profitabilan, a razvojem virtualne stvarnosti popularnost mu sve više jača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Nenad Breslauer (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rusan, Stjepan; Breslauer, Nenad
Razvoj igre za Oculus Rift dk2 // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 1; 49-56 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Rusan, S. & Breslauer, N. (2020) Razvoj igre za Oculus Rift dk2. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (1), 49-56.
@article{article, author = {Rusan, Stjepan and Breslauer, Nenad}, year = {2020}, pages = {49-56}, keywords = {Unity game engine, FPS, Oculus Rift dk2, Visual Studio}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Razvoj igre za Oculus Rift dk2}, keyword = {Unity game engine, FPS, Oculus Rift dk2, Visual Studio} }
@article{article, author = {Rusan, Stjepan and Breslauer, Nenad}, year = {2020}, pages = {49-56}, keywords = {Unity game engine, FPS, Oculus Rift dk2, Visual Studio}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Game Development for the Oculus Rift dk2}, keyword = {Unity game engine, FPS, Oculus Rift dk2, Visual Studio} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font