Pregled bibliografske jedinice broj: 1094158
Pripremna nastava za inojezične učenike u Republici Hrvatskoj
Pripremna nastava za inojezične učenike u Republici Hrvatskoj // Value System of Younger Generations : Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences / Horák, R ; Kovács, Z ; Námesztovszki, C ; Takács, M. (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2020. str. 41-46 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1094158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripremna nastava za inojezične učenike u Republici Hrvatskoj
(Preparatory Course of Croatian Language for Foreign Students in Republic of Croatia)
Autori
Berbić Kolar, Emina ; Čosić, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Value System of Younger Generations : Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences
/ Horák, R ; Kovács, Z ; Námesztovszki, C ; Takács, M. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2020, 41-46
ISBN
978-86-87095-98-4
Skup
14. međunarodna znanstvena konferencija ; 9. međunarodna metodička konferencija ; 7. konferencija „IKT u obrazovanju” Vrednosne orijentacije novih naraštaja
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15.10.2020. - 17.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
inojezični učenik, hrvatski kao ini jezik, učenje, poučavanje, vrednovanje
(foreign language student, Croatian as a foreign language, learning, teaching, evaluation)
Sažetak
Cilj je ovoga rada dati povijesni pregled istraživanja poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika te prikazati institucionalizirani okvir poučavanja hrvatskoga inoga jezika u današnjem odgojnoobrazovnom sustavu, u radu s učenicima kojima je hrvatski u potpunosti nepoznat jezik. Radi zornijeg predočavanja kako se s takvim učenicima radi u domaćim prilikama, rad će nastojati teorijske spoznaje i praktičnu nastavnu izvedbu usporediti s inozemnim iskustvima i praksama, načinima provjeravanja i vrednovanja, te pokušati ustanoviti koliki je stupanj ovladanosti jezikom po završetku pripremne nastave, istražiti u kolikoj je mjeri ona u različitim zemljama standardizirana, u kakvim se uvjetima izvodi i koliko traje. Također, istražit će se i tko sve poučava takvu djecu, s obzirom na profesionalnu kvalifikaciju te na koji se način provodi edukacija za osposobljavanje predavača i na kojoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
InoUstZnVO-UNIHB2018 - Multilingualisam and Teacher Education (Multi TED) (Berbić Kolar, Emina; Hansen, Antje, InoUstZnVO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek