Pregled bibliografske jedinice broj: 1093937
Popustljiv roditeljski odgojni stil i odgojne vrijednosti djece.
Popustljiv roditeljski odgojni stil i odgojne vrijednosti djece. // Vrijednosne orijentacije novih naraštaja / Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt ; Takács, Marta (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku., 2020. str. 60-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1093937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Popustljiv roditeljski odgojni stil i odgojne
vrijednosti djece.
(Permissive parenting and children's educational
values)
Autori
Đuranović, Marina: Klasnić, Irena ; Maras, Andrej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrijednosne orijentacije novih naraštaja
/ Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt ; Takács, Marta - Subotica : Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku., 2020, 60-66
ISBN
978-86-87095-98-4
Skup
14. međunarodna znanstvena konferencija ; 9. međunarodna metodička konferencija ; 7. konferencija „IKT u obrazovanju” Vrednosne orijentacije novih naraštaja
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15.10.2020. - 17.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dijete, obitelj, odgoj, roditeljski odgojni stil, vrijednosti.
(child, family, style of parenting, upbringing, values)
Sažetak
Obitelj je najvažniji čimbenik u životu djeteta. Pod obiteljskim utjecajem stvara se pogled na život, svijet i druge ljude, međuljudske odnose, formiraju se navike, usvajaju norme ponašanja, izgrađuje karakter i sustav vrijednosti. Biti roditelj i uspješno odgojiti dijete danas je kompleksan zadatak i veliki izazov. Mnogi roditelji često se osjećaju bespomoćno i ne znaju kako taj izazov svladati te prave brojne greške. Jedna od njih je popustljiv odgojni stil i pretjerana zaštita djeteta. Prevelika popustljivost i pretjerana zaštita djece smanjuju njihovu otpornost kao i mogućnost ostvarivanja kvalitetnih interakcija s drugim ljudima. Takva djeca, kasnije kao odrasli ljudi, teško se nose sa životnim teškoćama, ne žele preuzeti odgovornost, nemaju izgrađenu samodisciplinu. Cilj ovoga rada je ukazati na važnost poticanja i izgradnje ljudskih snaga i vrlina u obiteljskom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb