Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093930

Upravljanje kreativnošću


Velimir Srića
Upravljanje kreativnošću. Zagreb: Školska knjiga, 1992 (monografija)


CROSBI ID: 1093930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kreativnošću
(Creativity management)

Autori
Velimir Srića

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
1992

Stranica
104

ISBN
86-03-00731-4

Ključne riječi
upravljanje kreativnošću, kreativnost, inovacije, upravljanje inovacijama
(creativity, innovation, management of innovation)

Sažetak
Radi se o prvom djelu posvećenom temi upravljanja kreativnošću, objavljenom na hrvatskom jeziku. Knjiga na svoje 103 stranice obrađuje teoriju i praksu upravljanja kreativnošću. Bila je pravi bestseler i za znantvenu monografiju u dvije godine postigla rekordni tiraž u Hrvatskoj od dva izdanja po 5.000 primjeraka. Osim prologa i epiloga, knjiga je podijeljena na deset poglavlja. Prvo se bavi razlikom između inteligentnog i intelkreativnog društva, drugo pokušava odgovoriti na pitanje kako se postaje kreativan, a treće se bavi odnosom kreativnosti i razvoja. U četvrtom je dan teorijski okvir koji objašnjava mišljenje i kreativnost kao psihološke fenomene. Peto, centralno poglavlje rada bavi se prikazom jedanaest individualnih i skupnih tehnika kreativnog mišljenja, obrađujući primjere primjene tehnika od asocijacija, metafora i lista do brainstorminga i delfi metode. Šesto poglavlje analizira odnos kreativnosti i menedžmenta, sedmo je posvećeno oblicima kontrole i poticanja kreativnih aktivnosti u poduzeću, a deveto se bavi inteligentnom tvornicom koju autor naziva stvornicom. Deseto poglavlje analizira strategije “prodavanja” ideja i njihove komercijalizacije. Knjiga je pisana čitkim, osebujnim i literarnim stilom, punim slikovitosti, anegdota, primjera i aforizama. Bila je korištena podjednako u srednjoškolskom obrazovanju, na sveučilištima širom regije i pri radionicama razvoja kreativnosti. Na njoj su odgojene brojne generacije ekonomista, inovatora, učenika, studenata, teoretičara i praktičara kreativnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Velimir Srića (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Velimir Srića
Upravljanje kreativnošću. Zagreb: Školska knjiga, 1992 (monografija)
Velimir Srića (1992) Upravljanje kreativnošću. Zagreb, Školska knjiga.
@book{book, year = {1992}, pages = {104}, keywords = {upravljanje kreativno\v{s}\'{c}u, kreativnost, inovacije, upravljanje inovacijama}, isbn = {86-03-00731-4}, title = {Upravljanje kreativno\v{s}\'{c}u}, keyword = {upravljanje kreativno\v{s}\'{c}u, kreativnost, inovacije, upravljanje inovacijama}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {1992}, pages = {104}, keywords = {creativity, innovation, management of innovation}, isbn = {86-03-00731-4}, title = {Creativity management}, keyword = {creativity, innovation, management of innovation}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font