Pregled bibliografske jedinice broj: 1093930
Upravljanje kreativnošću
Upravljanje kreativnošću. Zagreb: Školska knjiga, 1992 (monografija)
CROSBI ID: 1093930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kreativnošću
(Creativity management)
Autori
Velimir Srića
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
1992
Stranica
104
ISBN
86-03-00731-4
Ključne riječi
upravljanje kreativnošću, kreativnost, inovacije, upravljanje inovacijama
(creativity, innovation, management of innovation)
Sažetak
Radi se o prvom djelu posvećenom temi upravljanja kreativnošću, objavljenom na hrvatskom jeziku. Knjiga na svoje 103 stranice obrađuje teoriju i praksu upravljanja kreativnošću. Bila je pravi bestseler i za znantvenu monografiju u dvije godine postigla rekordni tiraž u Hrvatskoj od dva izdanja po 5.000 primjeraka. Osim prologa i epiloga, knjiga je podijeljena na deset poglavlja. Prvo se bavi razlikom između inteligentnog i intelkreativnog društva, drugo pokušava odgovoriti na pitanje kako se postaje kreativan, a treće se bavi odnosom kreativnosti i razvoja. U četvrtom je dan teorijski okvir koji objašnjava mišljenje i kreativnost kao psihološke fenomene. Peto, centralno poglavlje rada bavi se prikazom jedanaest individualnih i skupnih tehnika kreativnog mišljenja, obrađujući primjere primjene tehnika od asocijacija, metafora i lista do brainstorminga i delfi metode. Šesto poglavlje analizira odnos kreativnosti i menedžmenta, sedmo je posvećeno oblicima kontrole i poticanja kreativnih aktivnosti u poduzeću, a deveto se bavi inteligentnom tvornicom koju autor naziva stvornicom. Deseto poglavlje analizira strategije “prodavanja” ideja i njihove komercijalizacije. Knjiga je pisana čitkim, osebujnim i literarnim stilom, punim slikovitosti, anegdota, primjera i aforizama. Bila je korištena podjednako u srednjoškolskom obrazovanju, na sveučilištima širom regije i pri radionicama razvoja kreativnosti. Na njoj su odgojene brojne generacije ekonomista, inovatora, učenika, studenata, teoretičara i praktičara kreativnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)