Pregled bibliografske jedinice broj: 1093911
Uspostavljanje i razvoj Katedre za obrazovanje učitelja engleskoga jezika i sveučilišni učiteljski studij s engleskim jezikom
Uspostavljanje i razvoj Katedre za obrazovanje učitelja engleskoga jezika i sveučilišni učiteljski studij s engleskim jezikom // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač Smiljana (ur.)., 2019. str. 61-72
CROSBI ID: 1093911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspostavljanje i razvoj Katedre za obrazovanje
učitelja engleskoga jezika i sveučilišni
učiteljski studij s engleskim jezikom
(The Establishment and Development of Primary
Teacher Education and the English Language and
of the Chair for the Education of English
Language Teachers)
Autori
Gačić, Milica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija
Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač Smiljana
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
61-72
ISBN
978-953-8115-71-4
Ključne riječi
Katedra za obrazovanje učitelja engleskoga jezika, sveučilišni učiteljski studij s engleskim jezikom
(Chair for the Education of English Language Teachers, English language study)
Sažetak
Osvrt obuhvaća razdoblje od akademske godine 2003./2004. do kraja ak. god. 2015./2016. Opisuje se djelovanje Katedre – nastavni, znanstveni i stručni rad, gostovanja i primljene donacije te administrativno-pravne aktivnosti. U obuhvaćenom je razdoblju studij za koji je Katedra zadužena prerastao iz stručnoga studija s pojačanim predmetom (engleskim) u sveučilišni učiteljski studij s engleskim jezikom. Od osnivanja Katedre razvijani kadrovski znanstveno-nastavni potencijal zadovoljava sve sveučilišne zahtjeve i kriterije i jamči iznimnu kvalitetu studija i odgovarajuće profiliranje studenata koji ga završe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti