Pregled bibliografske jedinice broj: 1093784
Slobodno vrijeme djece s teškoćama u razvoju iz perspektive roditelja
Slobodno vrijeme djece s teškoćama u razvoju iz perspektive roditelja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1093784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slobodno vrijeme djece s teškoćama u razvoju iz perspektive roditelja
(Leisure Time for Children with Disabilities from a Parent's Perspective)
Autori
Koščak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
30.10
Godina
2020
Stranica
34
Mentor
Brust Nemet, Maja
Neposredni voditelj
Krampač Grljušić, Aleksandra
Ključne riječi
slobodno vrijeme, sportske i društvene aktivnosti, teškoće u razvoju
(developmental difficulties, free time, sports and social activities)
Sažetak
Ovim istraživanjem se utvrdila kvaliteta provođenja slobodnog vremena djece s teškoćama u razvoju iz perspektive njihovih roditelja, a istraživanje je bilo provedeno putem intervjuiranja dvanaestero roditelja djece s teškoćama u razvoju na području Koprivničko-križevačke županije. Istraživanjem se željelo utvrditi koja je kvaliteta provedbe slobodnoga vremena djece s teškoćama u razvoju, imaju li djeca s teškoćama adekvatan pristup/prilaz svim mjestima gdje mogu provesti svoje slobodno vrijeme kao i njihovitipični vršnjaci (dječja igrališta, dvorane, parkovi, kazalište, kino, itd.), postoji li negodovanje od strane društva prema djeci s teškoćama da pristupe nekoj od aktivnosti i s kakvim se preprekama susreću roditelji djece s teškoćama u razvoju te kako se snalaze i nose s time? Za djecu s teškoćama u razvoju osposobljeni su treneri i voditelji koji provode raznolike aktivnosti prilagođene njima, kao što su to primjerice vodene aktivnosti na bazenima, mala sportska školica u dvorani, fitness programi kojiuključuju i roditelje i djecu, treninzi stolnog tenisa, aktivnosti čitanja i pisanja vlastitih tekstova u knjižnici, satovi slikanja i još mnoštvo drugih aktivnosti u kojima takva djeca aktivno sudjeluju bez ikakvih prepreka. Dobiveni rezultati istraživanja upućuju na zadovoljstvo roditelja izborom ponuđenih aktivnosti i kvalitetom provođenja slobodnog vremena djece s teškoćama u razvoju. Kvalitetu provođenja aktivnosti pripisuju svakodnevnom napornom radu stručnog tima koji je zaslužan za napredak njihovedjece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek