Pregled bibliografske jedinice broj: 1093731
Statističko mjerenje kvalitete obrazovanja turističkih i hotelskih menadžera
Statističko mjerenje kvalitete obrazovanja turističkih i hotelskih menadžera // Kvaliteta i organizacijska kultura
Opatija: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2005. str. 1-11 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1093731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Statističko mjerenje kvalitete obrazovanja
turističkih i hotelskih menadžera
(Statistical measuring of the quality of tourist
and hotel managers)
Autori
Baldigara, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Kvaliteta i organizacijska kultura
/ - Opatija : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2005, 1-11
Skup
6. Hrvatska konferencija o kvaliteti
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2005. - 20.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turizam i hotelska industrija, visoka naobrazba, kvaliteta obrazovanja turističkih i hotelskih menadžera, statistička kontrola procesa
(tourism and hotel industry, quality of tourism and hotel managers, statistical quality control)
Sažetak
Turizam i hotelska industrija važni su pokretači razvoja i rasta gospodarstva Hrvatske te conditio sine qua non uspješne eurointegracije Hrvatske. Hrvatska treba težiti Europi i Svijetu, a za to treba biti međunarodno konkurentna. Zbog sve veće važnosti, turizma i hotelske industrije za gospodarski razvoj Hrvatske, turistički i hotelski menadžeri trebaju prihvatiti europske i svjetske standarde i trendove te efikasno upravljati turističkim i hotelskim poduzećima. Ovaj je rad posvećen statističkom mjerenju kvalitete obrazovanja turističkih i hotelskih menadžera te praktičnoj primjeni statističkih metoda i tehnika kao instrumenata za kontrolu i poboljšanje kvalitete obrazovanja turističkih i hotelskih menadžera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Tea Baldigara
(autor)