Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093717

Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama


Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Matešić, Irena
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1093717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama
(Fostering children's creativity in preschool institutions)

Autori
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Matešić, Irena

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 69 (2020), 1; 89-110

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kreativnost, odgojitelj, otvoreni kurikulum, predškolska ustanova, stvaralaštvo
(creation, creativity, open curriculum, preschool institution, preschool teacher)

Sažetak
Uz obitelj, predškolske ustanove predstavljaju najvažniji čimbenik rasta i razvoja djeteta predškolske dobi. To su mjesta dječjega življenja, razvoja, učenja i igre. Kurikulum predškolskih ustanova mora biti fleksibilan, otvoren, prilagođen dječjim potrebama i mogućnostima. Kreativnost mora biti temelj predškolskoga kurikuluma. Dječja se kreativnost može poticati i razvijati kroz sve aktivnosti u predškolskim ustanovama: igru, glazbene, likovne, dramske, kineziološke i brojne druge aktivnosti. U poticanju dječje kreativnosti važnu ulogu imaju odgojitelji, a da bi ju kod djece uspješno razvijali moraju biti svjesni njezine važnosti te i sami trebaju raditi u okruženju koje potiče njihovu kreativnost. Cilj je ovoga rada osvijestiti važnost poticanja i razvoja dječje kreativnosti i stvaralaštva još od najranije dječje dobi kao jedne od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Klasnić (autor)

Avatar Url Marina Đuranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Matešić, Irena
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Đuranović, M., Klasnić, I. & Matešić, I. (2020) Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (1), 89-110.
@article{article, author = {\DJuranovi\'{c}, Marina and Klasni\'{c}, Irena and Mate\v{s}i\'{c}, Irena}, year = {2020}, pages = {89-110}, keywords = {kreativnost, odgojitelj, otvoreni kurikulum, pred\v{s}kolska ustanova, stvarala\v{s}tvo}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {69}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Poticanje dje\v{c}je kreativnosti u pred\v{s}kolskim ustanovama}, keyword = {kreativnost, odgojitelj, otvoreni kurikulum, pred\v{s}kolska ustanova, stvarala\v{s}tvo} }
@article{article, author = {\DJuranovi\'{c}, Marina and Klasni\'{c}, Irena and Mate\v{s}i\'{c}, Irena}, year = {2020}, pages = {89-110}, keywords = {creation, creativity, open curriculum, preschool institution, preschool teacher}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {69}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Fostering children's creativity in preschool institutions}, keyword = {creation, creativity, open curriculum, preschool institution, preschool teacher} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Library & Information Science Abstracts (LISA)
  • MLA International Bibliography
  • HRČAK – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font