Pregled bibliografske jedinice broj: 1093717
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1093717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim
ustanovama
(Fostering children's creativity in preschool
institutions)
Autori
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Matešić, Irena
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 69
(2020), 1;
89-110
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kreativnost, odgojitelj, otvoreni kurikulum, predškolska ustanova, stvaralaštvo
(creation, creativity, open curriculum, preschool institution, preschool teacher)
Sažetak
Uz obitelj, predškolske ustanove predstavljaju najvažniji čimbenik rasta i razvoja djeteta predškolske dobi. To su mjesta dječjega življenja, razvoja, učenja i igre. Kurikulum predškolskih ustanova mora biti fleksibilan, otvoren, prilagođen dječjim potrebama i mogućnostima. Kreativnost mora biti temelj predškolskoga kurikuluma. Dječja se kreativnost može poticati i razvijati kroz sve aktivnosti u predškolskim ustanovama: igru, glazbene, likovne, dramske, kineziološke i brojne druge aktivnosti. U poticanju dječje kreativnosti važnu ulogu imaju odgojitelji, a da bi ju kod djece uspješno razvijali moraju biti svjesni njezine važnosti te i sami trebaju raditi u okruženju koje potiče njihovu kreativnost. Cilj je ovoga rada osvijestiti važnost poticanja i razvoja dječje kreativnosti i stvaralaštva još od najranije dječje dobi kao jedne od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Library & Information Science Abstracts (LISA)
- MLA International Bibliography
- HRČAK – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske