Pregled bibliografske jedinice broj: 1093682
Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u hrvatskom hotelijerstvu
Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u hrvatskom hotelijerstvu // Tourism and hospitality management, 10 (2004), 3-4; 53-64 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1093682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i mišljenja menadžera domaćinstava u
hrvatskom hotelijerstvu
(Attitudes and opinions of housekeeping managers
in the croatian hotel industry)
Autori
Cerović, Zdenko ; Baldigara, Tea
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 10
(2004), 3-4;
53-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
menadžment u domaćinstvu, nivo menadžmenta u hotelijerstvu, domaćica, menadžer
(housekeeping management, hotel management level, housekeeping manager.)
Sažetak
Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom menadžmentu ostvaruje 40% ukupnog prihoda. Uređena i privlačna soba postaje prvi zadatak menadžmenta hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica kojka se po svojim funkcijama i zadacima razvrstava u srednji hotelski menadžment. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želja gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona i stvarno vrijedi na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature
- Sociological Abstracts