Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093671

Odnos managera u hrvatskom turizmu prema anketnim uputnicima sa stajališta spola


Brajdić, Igor; Baldigara, Tea
Odnos managera u hrvatskom turizmu prema anketnim uputnicima sa stajališta spola // Ekonomski vjesnik, XIV (2001), 1-2; 63-76 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1093671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos managera u hrvatskom turizmu prema anketnim uputnicima sa stajališta spola
(Attitudes of managers in Croatian tourism towards surveys: from the gender point of view)

Autori
Brajdić, Igor ; Baldigara, Tea

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) XIV (2001), 1-2; 63-76

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
anketiranje ; turizam ; menadžeri ; spol
(surveying ; tourism ; managers ; gender)

Sažetak
Kvaliteta svakog istraživanja utemeljenog na anketiranju pomoću anketnog upitnika ovisi o nizu čimbenika među kojima je od posebnog značenja odnos ispitanika prema anketnom upitniku. Odnos ispitanika prema anketiranju važan je jer se putem upitnika najčeće ispituju nečiji stavovi i mišljenja o nekom pitanju. Značajno mjesto u društvenim istraživanjima zauzima istraživanje značajki managementa u turizmu. U provedenom empirijskom istraživanju ispitan je stav managera u turizmu Hrvatske prema anketnim upitnicima, i to sa stajališta učestalosti njihova dobivanja i ispunjavanja te razloga zašto ne ispunjavaju anketne upitnike. U tu svrhu korištena je anketa kao instrument za dobivanje potrebnih pokazatelja o odnosu menadžera u turizmu prema anketnom upitniku. Osnovni zadatak istraživanja bio je ustanoviti kako se menadžeri odnose prema tom instrumentu istraživanja kada su oni njegov subjekt. Ovo istraživanje pokazuje koliki je značaj anketiranja kao sredstva za dobivanje ulaznih podataka u različitim istraživanjima u turizmu. Osim općih značajki odnosa managera u hrvatskom turizmu prema anketiranju ispitano je i postoji li utjecaj spola na odnos prema anketiranju, uz geografsku distribuciju turističkih agencija i hotelijerstva kao dodatne razine istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Tea Baldigara (autor)

Avatar Url Igor Brajdić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brajdić, Igor; Baldigara, Tea
Odnos managera u hrvatskom turizmu prema anketnim uputnicima sa stajališta spola // Ekonomski vjesnik, XIV (2001), 1-2; 63-76 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Brajdić, I. & Baldigara, T. (2001) Odnos managera u hrvatskom turizmu prema anketnim uputnicima sa stajališta spola. Ekonomski vjesnik, XIV (1-2), 63-76.
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, Igor and Baldigara, Tea}, year = {2001}, pages = {63-76}, keywords = {anketiranje, turizam, menad\v{z}eri, spol}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {XIV}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {Odnos managera u hrvatskom turizmu prema anketnim uputnicima sa stajali\v{s}ta spola}, keyword = {anketiranje, turizam, menad\v{z}eri, spol} }
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, Igor and Baldigara, Tea}, year = {2001}, pages = {63-76}, keywords = {surveying, tourism, managers, gender}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {XIV}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {Attitudes of managers in Croatian tourism towards surveys: from the gender point of view}, keyword = {surveying, tourism, managers, gender} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font