Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093650

Usporedba europske i azijske odgojno obrazovne tradicije i njihova važnost u suvremenom kontekstu


Jurčević, Ružica
Usporedba europske i azijske odgojno obrazovne tradicije i njihova važnost u suvremenom kontekstu // Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1093650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba europske i azijske odgojno obrazovne tradicije i njihova važnost u suvremenom kontekstu
(Comparison of European and Asian educational traditions and their importance in the contemporary context)

Autori
Jurčević, Ružica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.12.2019. - 14.12.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
odgoj, obrazovanje, konfucijanizam, humanizam, vrijednosti, neoliberalizam
(Education, Confucianism, Humanism, Values, Noliberalism)

Sažetak
Prevladavajuće ekonomske ideologije koje su ušle u područje visokog odgoja i obrazovanja u posljednjih nekoliko desetljeća poremetile su dugu tradiciju takozvanih humanističkih ideala i vrijednosti. To je rezultiralo pomakom s učenja per se prema učenju za tržište rada, čime je naglasak stavljen na tehničko-funkcionalnu dimenziju obrazovanja kojom se zanemaruje pojedinac i njegov razvoj. Dok mnoga europska sveučilišta pozdravljaju neoliberalnu paradigmu u poučavanju i učenju, u azijskim zemljama posljednjih godina dolazi do oživljavanja tradicionalnog konfucijanskog koncepta odgoja i obrazovanja kao odgovora na hiperspecijalizaciju visokog obrazovanja. Pokušavajući istražiti odnos između humanističkih i neoliberalnih pristupa sveučilištu, ovaj će se rad fokusirati na prikaz europske i azijske (konfucijanske) tradicije odgoja i obrazovanja, na sličnosti i razlike te načine na koji su institucionalizirane, i to kako bi se ukazalo na važnost rekonstitucije humanističkih vrijednosti u odgoju i obrazovanju u sve više neoliberalno orijentiranom svijetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević, Ružica
Usporedba europske i azijske odgojno obrazovne tradicije i njihova važnost u suvremenom kontekstu // Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
Jurčević, R. (2019) Usporedba europske i azijske odgojno obrazovne tradicije i njihova važnost u suvremenom kontekstu. U: Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva.
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Ru\v{z}ica}, year = {2019}, keywords = {odgoj, obrazovanje, konfucijanizam, humanizam, vrijednosti, neoliberalizam}, title = {Usporedba europske i azijske odgojno obrazovne tradicije i njihova va\v{z}nost u suvremenom kontekstu}, keyword = {odgoj, obrazovanje, konfucijanizam, humanizam, vrijednosti, neoliberalizam}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Ru\v{z}ica}, year = {2019}, keywords = {Education, Confucianism, Humanism, Values, Noliberalism}, title = {Comparison of European and Asian educational traditions and their importance in the contemporary context}, keyword = {Education, Confucianism, Humanism, Values, Noliberalism}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font