Pregled bibliografske jedinice broj: 1093532
Komunikacijska dinamika kao dio strategije na primjeru studije slučaja projekta Drava nas spaja
Komunikacijska dinamika kao dio strategije na primjeru studije slučaja projekta Drava nas spaja // 4. Međunarodni znanstveni skup “Europski realiteti – Kretanja” / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 83-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1093532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska dinamika kao dio strategije
na primjeru studije slučaja projekta Drava nas
spaja
(Communication dynamics as part of strategy
on the example of the case study of project
Drava
connects us)
Autori
Blaži, Jelena ; Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
4. Međunarodni znanstveni skup “Europski realiteti – Kretanja”
/ Ileš, Tatjana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 83-12
ISBN
978-953-8181-26-9
Skup
4. međunarodni znanstveni skup: Europski realiteti – kretanja = 4th International Scientific Conference: European Realities – Movements
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.2019. - 13.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Kultura ; Glazba ; Odnosi s javnošću ; Digitalna komunikacija ; Društvene mreže
(Culture ; Music ; Public Relations ; Digital Communication ; Social Networking)
Sažetak
Uspješnost komunikacijske strategije ovisi o više faktora kao što su ; ciljana publika, poruke koje želimo prenijeti, način na koje te poruke želimo prenijeti, kroz koje kanale ih želimo distribuirati, te kojom dinamikom ih želimo objavljivati. Projekt Drava nas spaja/Drava nas povezuje nastao je u zajedničkom partnerstvu Koncertnog ureda Varaždin, Glazbene škole u Varaždinu i Konzervatorija za glazbu i balet iz Maribora. Središnji događaj ovog projekta je izvođenje kantate Carmina Burana skladatelja Carla Orffa u Varaždinu u rujnu 2019. na obalama Drave, s više od 300 izvođača. U ovome radu dajemo pregled medijske strategije i uključujućih aktivnosti odnosa s javnošću na jednom međunarodnom projektu. Posebni naglasak biti će na suvremene tehnike u digitalnom okruženju, istražiti ćemo njihove specifičnosti, prednosti i nedostatke, te metriku i rezultat njihovog rada na društvenim mrežama. U posebnom fokusu će biti dinamika aktivnosti u pojedinim fazama projekta s ciljem maksimiziranja učinkovitosti pojedinih objava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku