Pregled bibliografske jedinice broj: 1093517
Aldridge, Jill M. i Bell, Lisa M., STUDENT VOICE, TEACHER ACTION RESEARCH AND CLASSROOM IMPROVEMENT Sense Publishers: The Netherlands, Rotterdam, 2014., 171. str.
Aldridge, Jill M. i Bell, Lisa M., STUDENT VOICE, TEACHER ACTION RESEARCH AND CLASSROOM IMPROVEMENT Sense Publishers: The Netherlands, Rotterdam, 2014., 171. str. // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 1; 169-173 (nije recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1093517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aldridge, Jill M. i Bell, Lisa M., STUDENT VOICE, TEACHER ACTION RESEARCH AND CLASSROOM IMPROVEMENT Sense Publishers: The Netherlands, Rotterdam, 2014., 171. str.
Autori
Jurčević, Ružica
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 11
(2014), 1;
169-173
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Studenti, nastavnici, skola, razred
(Students, teachers, school, classroom)
Sažetak
Prikaz knjige "Student Voice, Teacher Action Research and Classroom Improvement"
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija