Pregled bibliografske jedinice broj: 1093410
Značajke korisničkog sučelja na primjeru sustava za učenje jezika
Značajke korisničkog sučelja na primjeru sustava za učenje jezika, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za informatiku Sveučilišta u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1093410 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značajke korisničkog sučelja na primjeru sustava za
učenje jezika
(Characteristics of user interfaces: Examples from
language learning systems)
Autori
Blašković, Paola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informatiku Sveučilišta u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
77
Mentor
Kovačić, Božidar ; Slavuj, Vanja
Ključne riječi
korisničko iskustvo ; web aplikacije ; mobilne aplikacije ; učenje jezika ; dizajn korisničkog sučelja
(user experience ; web applications ; mobile applications ; language learning ; user interface design)
Sažetak
Ovaj diplomski rad je orijentiran na temu dizajna korisničkih sučelja, preciznije korisničkih sučelja za učenje jezika. Na početku teorijskog dijela rada dan je uvod u temu te povijesni pregled razvoja korisničkih sučelja. Zatim slijedi poglavlje u kojem se govori o samom dizajnu i načinima razvoja korisničkog sučelja koje uključuje ISO standarde koji se primjenjuju u ovom području te metode i načine izrade korisničkih sučelja. Nakon toga detaljnije su opisane značajke koje se odnose na dizajn sučelja web i mobilnih aplikacija, predlagane od strane raznih stručnjaka koji se bave ovim područjem, te se smatraju pravilima dobrog dizajna. Teorijski dio rada završava opisom značajki karakterističnih za sučelja za učenje jezika te metode koje se koriste za poticanje i motiviranje korisnika pri učenju uz pomoć digitalnih tehnologija. U praktičnom dijelu rada analizirano je i ocijenjeno pet web i pet mobilnih aplikacija za učenje jezika tj. njihovih sučelja. Svih deset aplikacija ocijenjeno je uzimajući u obzir značajke opisane u radu koje se odnose na kvalitetu dizajna i materijale za učenje koje sadrži svaka od aplikacija. Na kraju rada su opisani dobiveni rezultati analize i ocjenjivanja koji ukazuju na to da su mobilne aplikacije za učenje jezika bolje dizajnirane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka