Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093284

Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača


Blažević Bognar, Zrinka; Pleša Puljić, Nikolina; Kadežabek, Dominik
Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača // Economic and social development, 42 (2019), 301-309 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1093284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača
(Impact of influencer marketing on consumer behaviour)

Autori
Blažević Bognar, Zrinka ; Pleša Puljić, Nikolina ; Kadežabek, Dominik

Izvornik
Economic and social development (1849-7535) 42 (2019); 301-309

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
influenceri ; e-marketing ; društvene mreže ; ponašanje potrošača
(influencers ; e-marketing ; social networks ; consumer behaviour)

Sažetak
Društvene mreže promijenile su način komunikacije i pojedinci su postali aktivni stvaratelji marketing sadržaja na društvenim mrežama. U ovom novom marketinškom konceptu "influenceri" imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. U radu se analizira kako potrošači percpiraju "influencere" i utječu li oni na njihovo ponašanje i odluke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.esd-conference.com

Citiraj ovu publikaciju:

Blažević Bognar, Zrinka; Pleša Puljić, Nikolina; Kadežabek, Dominik
Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača // Economic and social development, 42 (2019), 301-309 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. & Kadežabek, D. (2019) Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača. Economic and social development, 42, 301-309.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c} Bognar, Zrinka and Ple\v{s}a Pulji\'{c}, Nikolina and Kade\v{z}abek, Dominik}, year = {2019}, pages = {301-309}, keywords = {influenceri, e-marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, journal = {Economic and social development}, volume = {42}, issn = {1849-7535}, title = {Utjecaj influencer marketinga na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {influenceri, e-marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c} Bognar, Zrinka and Ple\v{s}a Pulji\'{c}, Nikolina and Kade\v{z}abek, Dominik}, year = {2019}, pages = {301-309}, keywords = {influencers, e-marketing, social networks, consumer behaviour}, journal = {Economic and social development}, volume = {42}, issn = {1849-7535}, title = {Impact of influencer marketing on consumer behaviour}, keyword = {influencers, e-marketing, social networks, consumer behaviour} }

Časopis indeksira:


  • HeinOnline





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font