Pregled bibliografske jedinice broj: 1093284
Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača
Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača // Economic and social development, 42 (2019), 301-309 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1093284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj influencer marketinga na ponašanje
potrošača
(Impact of influencer marketing on consumer
behaviour)
Autori
Blažević Bognar, Zrinka ; Pleša Puljić, Nikolina ; Kadežabek, Dominik
Izvornik
Economic and social development (1849-7535) 42
(2019);
301-309
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
influenceri ; e-marketing ; društvene mreže ; ponašanje potrošača
(influencers ; e-marketing ; social networks ; consumer behaviour)
Sažetak
Društvene mreže promijenile su način komunikacije i pojedinci su postali aktivni stvaratelji marketing sadržaja na društvenim mrežama. U ovom novom marketinškom konceptu "influenceri" imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. U radu se analizira kako potrošači percpiraju "influencere" i utječu li oni na njihovo ponašanje i odluke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- HeinOnline