Pregled bibliografske jedinice broj: 1093270
Izrada web sjedišta Oglasnik i marketinške kampanje za njegovu promociju
Izrada web sjedišta Oglasnik i marketinške kampanje za njegovu promociju, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za informatiku, Rijeka
CROSBI ID: 1093270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada web sjedišta Oglasnik i marketinške
kampanje za njegovu promociju
(Development of a “Classifieds” web site and its
marketing plan)
Autori
Ljubičić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informatiku
Mjesto
Rijeka
Datum
10.09
Godina
2020
Stranica
114
Mentor
Jakšić, Danijela
Ključne riječi
Vue.js ; Nuxt.js ; web sjedište ; vizualni identitet ; knjiga standarda ; digitalni marketing ; marketinška kampanja
(Vue.js ; Nuxt.js ; web site ; visual identity ; standard book ; digital marketing ; marketing campaign)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je razviti web sjedište Oglasnik, a potom izraditi pripadajuću marketinšku kampanju za njegovu promociju. Web sjedište je razvijeno u Vue.js i Nuxt.js frameworcima. Dodatno, se je koristio HTML i JavaScript. Za bazu podataka korišten je Firebase. Za potrebe dizajna korišten je CSS i SCSS. Tijekom pisanje koda koristila se BEM metodologija koja je pripomogla u konzistentnom pisanju koda. Za potrebe web sjedišta Oglasnik provelo se je strateško planiranje i promišljanje u kojem su se definirale misija, vizija i vrijednosti Oglasnika. Potom se je definirala marketinška strategija s detaljno razrađenim marketinškom planom. Sukladno navedenom izrađen je vizualni identitet i pripadajuća knjiga standarda. U knjizi standarda definirana je tipografija, sustav boja, prikazane su varijante logotipa te su one dodatno popraćene tekstualnim i vizualnim objašnjenjima kakve varijante su dopuštene, a kakve ne. Za izradu logotipa korištene su smjernice dobrog dizajna pri čemu je velika pažnja posvećena kombiniranju boja i oblika ne bi li se dobio jedinstven, ali ujedno i prepoznatljiv stil logotipa. Radi bolje promocije izrađeni su i promotivni materijali koju su izrađeni u Illustratoru i Photoshopu. Web sjedištu je dan jednostavan naziv Oglasnik čime se korisnicima odmah daje do znanja da je stranica namijenjena oglašavanju usluga. Iako je kod Oglasnika naglasak na edukativne usluge poput instrukcija, prevođenja te izrada materijala u određenim alatima. Kao zadnja komponenta izrađena je marketinška kampanja koja je većim djelom bazirana na društvenim mrežama zbog budžetskog ograničenja, ali je uključena i promocija offline čime se želi obuhvatiti širu dobnu skupinu. Kroz kampanju su zadani i strateški ciljevi čime je u planu nadogradnja i poboljšanje web stranice ako se pokaže željeni interes za daljnjim razvojem web sjedišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti