Pregled bibliografske jedinice broj: 1093257
Povećanje posjećenosti web stranice korištenjem digitalnog marketinga te optimizacije web stranice
Povećanje posjećenosti web stranice korištenjem digitalnog marketinga te optimizacije web stranice, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za informatiku, Rijeka
CROSBI ID: 1093257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povećanje posjećenosti web stranice korištenjem
digitalnog marketinga te optimizacije web
stranice
(How to increase website visibility with digital
marketing and search engine optimization (SEO))
Autori
Puja, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informatiku
Mjesto
Rijeka
Datum
16.09
Godina
2019
Stranica
53
Mentor
Poščić, Patrizia ; Jakšić, Danijela
Ključne riječi
Marketing ; digitalni marketing ; SEO ; optimizacija web-stranice ; web-stranica ; posjećenost ; društvene mreže ; sadržajni marketing ; web analitika
(Marketing ; digital marketing ; SEO ; website optimization ; Web page ; attendance ; social networks ; content marketing ; web analytics)
Sažetak
Ubrzani razvoj tehnologije otežava praćenje novih trendova zbog svakodnevnih promjena. Za opstanak u današnjem poslovnom svijetu od krucijalne je važnosti praćenje i prilagođavanje tim promjenama. Digitalni marketing je najbrže rastuća i najuzbudljivija grana marketinga danas. To je marketing (oglašavanje) proizvoda ili usluga putem digitalnih kanala, najčešće Interneta. Obuhvaća oglašavanje koje je prikazano na web-stranicama, ali i druge vrste online aktivnosti poput e-pošte i društvenih mreža. Uz prilagođavanje promjenama veže se i optimizacija tražilica odnosno SEO (engl. Search Engine Optimization). Optimizacija tražilica je nastojanje poboljšanja položaja web-stranice na najpopularnijim Internet tražilicama. Primarni cilj optimizacije tražilica je povećanje prometa na web-stranici na način da se optimizira web-stranica kako bi se postigao najviši mogući rang na popisu rezultata pretraživanja. U radu su detaljno objašnjeni navedeni pojmovi i pojmovi vezani uz njih. Dan je pregled povijesti digitalnog marketinga, usporedba s tradicionalnim marketingom te navedene i objašnjene komponente digitalnog marketinga. U okviru rada dan je primjer i analiza digitalnog marketinga na Facebook, Instagram, LinkedIn društvenim mrežama Inspire Me konferencije (InspireMe.hr) te rangiranje na najpoznatijoj tražilici – Google-u. Uz rad, izvršeno je i istraživanje o vjerojatnosti praćenja poveznica na web-stranice s društvenih mreža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka