Pregled bibliografske jedinice broj: 1093091
Pedagoške kompetencije nastavnika matematike za srednje škole
Pedagoške kompetencije nastavnika matematike za srednje škole // Međužupanijsko vijeće nastavnika matematike
Varaždin, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1093091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške kompetencije nastavnika matematike za srednje škole
(Mathematics teacher pedagogical competencies in high school class)
Autori
Horvat, Z.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Izvornik
Međužupanijsko vijeće nastavnika matematike
/ - , 2018
Skup
Međužupanijsko vijeće nastavnika matematike
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.08.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kompetencije nastavnika matematike, kvaliteta nastave, interdisciplinarnost
(mathematics teacher competencies, teaching quality, interdisciplinarity)
Sažetak
Specifičnosti suvremene nastave matematike ukazuju na višeslojnost problema s kojima se susreću nastavnici matematike te kako pedagoški kompetentan nastavnik mora posjedovati širok spektar znanja i vještina o nastavi, školi i učenicima. Pregledom relevantnih istraživanja matematičkog obrazovanja autor opisuje distinktivnost pedagoške kompetencije nastavnika matematike te ističe kako su preduvjeti pedagoške osposobljenosti nastavnika ustvari standard izvrsnosti nastavničke profesije. Pritom tvrdi kako se zahtjevnost rada nastavnika matematike ne očituje toliko u pojašnjavanju matematičkih sadržaja, koliko u sposobnosti da učenike suočimo sa samim sadržajima, te da im pomognemo u nadilaženju i/ili otklanjaju poteškoća s kojima se pritom suočavaju. Neizostavno je pritom razmatrati školske, obiteljske i društvene čimbenike iz okoline koji su sastavni, ali ujedno i specifično jedinstveni dio obrazovanja svakog učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)