Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1093055

Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike


Horvat, Z.
Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike // Didaktički izazovi II / Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. /, 7 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1093055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike
(The Didactic-Methodical Value of Video Instruction in Teaching of Mathematics)

Autori
Horvat, Z.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Didaktički izazovi II / Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B. - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016

Skup
Međunarodna znanstveno i stručna konferencija „Didaktički izazovi II- JE LI NOVO STARO?“

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.05.2016. - 21.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
e-učenje, kompetencije nastavnika matematike, ICT u nastavi matematike
(e-learning, competence of teachers of mathematics, ICT in teaching mathematics)

Sažetak
Raširenost interneta i popularnost društvenih mreža su doprinjeli razvoju ideje video-predavanja, odnosno video-instrukcija kojima se pojašnjavaju postupci rješavanja matematičkih zadataka. Autor u ovom radu kritički analizira fenomen video-instrukcija te ukazuje na prednosti i nedostatke koje isti ima u kontekstu nastave matematike. Uspješnost i zastupljenost istih ukazuju na metodičke nedostatke i ograničenja, ali i na izuzetan potencijal nastave matematike koji tek treba utemeljiti na teorijskoj razini. Intencija ovog rada je utvrditi smjernice u povezivanju metodike nastave matematike sa dotičnim fenomenom, kako bi učenici na efikasniji način svladavali nastavne sadržaje. Centralnu ulogu u unapređenju didaktičko-metodičkog pristupa nastavi matematike po pitanju video-instrukcija pridaje razumijevanju procesa učenja i učeničkog gledišta. Pritom navodi kako već samo razumijevanje cijelog procesa može znatno doprinjeti kvaliteti nastave matematike, te stoga ističe neke nastavne strategije kojima nastavnici mogu unaprijediti proces učenja i poučavanja. Pregledom recentnih radova, istraživanja te trendova u drugim zemljama, razmatra mogućnosti njihova daljnja razvoja u okvirima brzorastućih trendova u tehnologiji. Zaključno daje prijedloge za buduća istraživanja samog fenomena, kako bi eventualna promišljanja o cijeloj problematici dobila teorijsku podlogu i uporište za neke nove smjernice u metodici nastave matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Z.
Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike // Didaktički izazovi II / Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. /, 7 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
Horvat, Z. (2016) Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike. U: Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B. (ur.)Didaktički izazovi II.
@article{article, author = {Horvat, Z.}, year = {2016}, pages = {7}, chapter = {/}, keywords = {e-u\v{c}enje, kompetencije nastavnika matematike, ICT u nastavi matematike}, title = {Didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ka vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike}, keyword = {e-u\v{c}enje, kompetencije nastavnika matematike, ICT u nastavi matematike}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska}, chapternumber = {/} }
@article{article, author = {Horvat, Z.}, year = {2016}, pages = {7}, chapter = {/}, keywords = {e-learning, competence of teachers of mathematics, ICT in teaching mathematics}, title = {The Didactic-Methodical Value of Video Instruction in Teaching of Mathematics}, keyword = {e-learning, competence of teachers of mathematics, ICT in teaching mathematics}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska}, chapternumber = {/} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font