Pregled bibliografske jedinice broj: 1093055
Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike
Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike // Didaktički izazovi II / Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. /, 7 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1093055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičko-metodička vrijednost videoinstrukcija u nastavi matematike
(The Didactic-Methodical Value of Video Instruction in Teaching of Mathematics)
Autori
Horvat, Z.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Didaktički izazovi II
/ Peko, A., Skelac, M., Dubovički, S., Bognar, B. - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016
Skup
Međunarodna znanstveno i stručna konferencija „Didaktički izazovi II- JE LI NOVO STARO?“
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.05.2016. - 21.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
e-učenje, kompetencije nastavnika matematike, ICT u nastavi matematike
(e-learning, competence of teachers of mathematics, ICT in teaching mathematics)
Sažetak
Raširenost interneta i popularnost društvenih mreža su doprinjeli razvoju ideje video-predavanja, odnosno video-instrukcija kojima se pojašnjavaju postupci rješavanja matematičkih zadataka. Autor u ovom radu kritički analizira fenomen video-instrukcija te ukazuje na prednosti i nedostatke koje isti ima u kontekstu nastave matematike. Uspješnost i zastupljenost istih ukazuju na metodičke nedostatke i ograničenja, ali i na izuzetan potencijal nastave matematike koji tek treba utemeljiti na teorijskoj razini. Intencija ovog rada je utvrditi smjernice u povezivanju metodike nastave matematike sa dotičnim fenomenom, kako bi učenici na efikasniji način svladavali nastavne sadržaje. Centralnu ulogu u unapređenju didaktičko-metodičkog pristupa nastavi matematike po pitanju video-instrukcija pridaje razumijevanju procesa učenja i učeničkog gledišta. Pritom navodi kako već samo razumijevanje cijelog procesa može znatno doprinjeti kvaliteti nastave matematike, te stoga ističe neke nastavne strategije kojima nastavnici mogu unaprijediti proces učenja i poučavanja. Pregledom recentnih radova, istraživanja te trendova u drugim zemljama, razmatra mogućnosti njihova daljnja razvoja u okvirima brzorastućih trendova u tehnologiji. Zaključno daje prijedloge za buduća istraživanja samog fenomena, kako bi eventualna promišljanja o cijeloj problematici dobila teorijsku podlogu i uporište za neke nove smjernice u metodici nastave matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)