Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092988

Značaj potpornih sredstava za samozapošljavanje, kao dijela poslovne okoline za razvoj poduzetničkih aktivnosti u Republici Hrvatskoj


Zelić, Maja; Buble, Mario
Značaj potpornih sredstava za samozapošljavanje, kao dijela poslovne okoline za razvoj poduzetničkih aktivnosti u Republici Hrvatskoj // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend
Zagreb, Hrvatska, 2020. str. 298-315 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1092988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj potpornih sredstava za samozapošljavanje, kao dijela poslovne okoline za razvoj poduzetničkih aktivnosti u Republici Hrvatskoj

Autori
Zelić, Maja ; Buble, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend / - , 2020, 298-315

Skup
Communication Management Forum 2019: U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.05.2019. - 11.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
poduzetništvo, informacija, bespovratni poticaji, ekonomija, poslovna okolina
(entrepreneurship, information, grants, economics, business environment)

Sažetak
Poduzetništvo predstavlja osnovni generator ekonomskoga razvoja. Kako su mikro i mala poduzeća nezaobilazan čimbenik kreiranja ekonomske snage i konkurentnih specifičnosti hrvatskoga gospodarstva, može se reći da nedovoljna informiranost potencijalnih „novih” poduzetnika i neadekvatno razvijeno i nepoticajno poslovno okruženje predstavljaju prepreke razvoja poduzetničkih aktivnosti. Cilj ovoga rada je istražiti povezanost spomenutoga poslovnog okruženja, konkretnije informacije o mogućnosti korištenja bespovratnih poticaja HZZ-a te sklonosti upuštanju poduzetnika u nove poduzetničke pothvate. U tom smislu se analiziranjem dostupnih podataka dobivenih putem podataka HZZ-a, Poduzetničkoga inkubatora Klis te provedenom anketom među potencijalnim poduzetnicima istražuju promjene koje nastaju u mikro i malom poduzetništvu uzrokovane informacijama o bespovratnim poticajima HZZ-a, odnosno njihov utjecaj na razvoj lokalne ekonomije. Riječ je o implikacijama koje se manifestiraju u broju novootvorenih tvrtki, pokretanju ekonomskih ciklusa i identifikaciji ključnih faktora pokretanja poslovnih pothvata. U svrhu ostvarenja upravo navedenoga cilja istraživanja, u radu je također prezentiran i model potpore razvoja mikro i maloga poduzetništva temeljen na ocjeni poslovnoga okruženja s jedne strane te načinom sufinanciranja novih poslovnih pothvata s druge strane. Istraživanje se provodi u svrhu dobivanja uvida u trenutačno stanje u korelaciji – informacije, bespovratni poticaji, novi poslovni pothvati. Rezultati istraživanja sugeriraju da informiranost i bespovratni poticaji imaju značajan utjecaj na pokretanje novih poslovnih pothvata i ekonomskih ciklusa. Isti se manifestiraju porastom broja novih mikro i malih poduzeća te poboljšanjem same poduzetničke klime.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Mario Buble (autor)

Avatar Url Maja Zelić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.bernays.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Zelić, Maja; Buble, Mario
Značaj potpornih sredstava za samozapošljavanje, kao dijela poslovne okoline za razvoj poduzetničkih aktivnosti u Republici Hrvatskoj // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend
Zagreb, Hrvatska, 2020. str. 298-315 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zelić, M. & Buble, M. (2020) Značaj potpornih sredstava za samozapošljavanje, kao dijela poslovne okoline za razvoj poduzetničkih aktivnosti u Republici Hrvatskoj. U: U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend.
@article{article, author = {Zeli\'{c}, Maja and Buble, Mario}, year = {2020}, pages = {298-315}, keywords = {poduzetni\v{s}tvo, informacija, bespovratni poticaji, ekonomija, poslovna okolina}, title = {Zna\v{c}aj potpornih sredstava za samozapo\v{s}ljavanje, kao dijela poslovne okoline za razvoj poduzetni\v{c}kih aktivnosti u Republici Hrvatskoj}, keyword = {poduzetni\v{s}tvo, informacija, bespovratni poticaji, ekonomija, poslovna okolina}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zeli\'{c}, Maja and Buble, Mario}, year = {2020}, pages = {298-315}, keywords = {entrepreneurship, information, grants, economics, business environment}, title = {/}, keyword = {entrepreneurship, information, grants, economics, business environment}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font