Pregled bibliografske jedinice broj: 1092969
Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education
Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 77; 76-79 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1092969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige/osvrt: Special needs in mathematics education
(PRIKAZ KNJIGE/OSVRT: SPECIAL NEEDS IN MATHEMATICS EDUCATION)
Autori
Horvat, Zoran
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 20
(2019), 77;
76-79
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian
Sažetak
Danski obrazovni sustav slovi po pedagoškoj evaluaciji bez rangiranja i ocjenjivanja sve do osmog razreda, a njihovi učenici kontinuirano postižu iznadprosječne rezultate na PISA istraživanjima. Prema UN-ovom globalnom izvješću o sreći, danski školarci najsretnija su djeca na svijetu. Njihov obrazovni sustav nije opterećen imperativom izvrsnosti i težnjom za visokim ocjenama, već je u svojoj praksi usmjeren na poticanje osobnog razvoja u jednakoj mjeri kao i na razvoj vještina čitanja, pisanja i računanja. Poglavlja u ovoj knjizi čine istraživački radovi eminentnih danskih stručnjaka za matematičko obrazovanje (eng. Mathematics Education) na čelu s glavnom urednicom profesoricom Lindenskov sa danskog Sveučilišta u Aarhusu, koja je zadnjih dvadesetak godina vodeći autoritet u istraživanjima nastave matematike u Danskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)