Pregled bibliografske jedinice broj: 1092717
Medijsko predstavljanje u funkciji promocije manifestacije
Medijsko predstavljanje u funkciji promocije manifestacije // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija. turizam, nacionalna kultura i brand / Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 1-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1092717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijsko predstavljanje u funkciji promocije
manifestacije
(Media presentation to support event promotion)
Autori
Kasalo, Marina ; Bilić, Ivana ; Pivčević, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija. turizam, nacionalna kultura i brand
/ Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir - Zagreb : Veleučilište Edward Bernays, 2020, 1-13
ISBN
978-953-58317-4-7
Skup
Communication Management Forum 2019: U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.05.2019. - 11.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
medijsko predstavljanje, glazbena manifestacija, imidž, Ultra Europe Music festival
(media presentation, music event, image, Ultra Europe Music Festival)
Sažetak
Glazbene manifestacije smatraju se jednom od najbrže rastućih vrsta turističkih atrakcija. Kako bi se bilo koja manifestacija uspješno ostvarila u domaćinskoj destinaciji, važno je osigurati podršku lokalnoga stanovništva kao važnoga dionika procesa organizacije manifestacije. Medijsko praćenje i predstavljanje manifestacije može značajno pomoći promotorima manifestacije u formiranju pozitivnoga imidža manifestacije. Ciljevi ovoga rada su: (a) utvrditi i objasniti ulogu medijskoga predstavljanja u promociji glazbene manifestacije te (b) istražiti učinke djelovanja objava u medijima na formiranje stava lokalnoga stanovništva o manifestaciji te posljedično tome i doprinosa u stvaranju pozitivnoga imidža same manifestacije. U empirijskom dijelu rada provedeno je deskriptivno istraživanje na primjeru Ultra Europe Music Festivala – festivala elektroničke glazbe na otvorenom čija se europska inačica odvija u Splitu od 2013. godine. U analizi su korištene dvije metode: analiza sadržaja medijskih objava te anketno istraživanje lokalnoga stanovništva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split